RECEPČNÍ - 20-25 hodin/týden

Praha
25.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti z recepce nebo administrativní pozice?
Domluvíte se plynule anglicky a jste organizačně zdatní?
Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost stát se součástí týmu v moderním prostředí!

Náplň práce:

  • Zajištění bezproblémového chodu kanceláře a každodenní podpory týmu
  • Příjem a koordinace návštěv, komunikace s dodavateli a externími partnery
  • Organizace a koordinace schůzek, porad a firemních akcí
  • Správa příchozí a odchozí korespondence, e-mailové komunikace a dokumentace
  • Podpora při tvorbě a správě smluv s dodavateli
  • Plánování a rezervace služebních cest a kalendářů zaměstnanců
  • Administrativní úkoly podle aktuálních potřeb kanceláře

Lokalita: Praha – Karlín
Úvazek: 20 – 25 hodin týdně
Mzda: 20 000 – 25 000 Kč
Nástup: listopad 2025

POŽADAVKY:

  • Minimálně 1 rok praxe na obdobné administrativní nebo recepční pozici
  • Výborná znalost češtiny i angličtiny (slovem i písmem)
  • Dobrá orientace v MS Office a běžných kancelářských systémech
  • Znalost standardních administrativních procesů
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days/rok
  • Stravenky / příspěvek na stravování
  • Odměna za doporučení nového kolegy (referral bonus)
  • Multisport karta
  • Jazykové kurzy
  • Sleva na firemní produkty
  • Účast na charitativních akcích společnosti

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?