AR Accountant with German - flexi working hours

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

EXPERIENCED AR ACCOUNTANT – ENGLISH – GERMAN – INTERNATIONAL COMPANY

We have a perfect job for you!

Find a job where:

  • You have fun and fast-paced but supportive environment.
  • You have possibility to organize your time due to flexible working hours.
  • You can develop progress within the company.
  • You have an opportunity for academic training.

As an AR accountant you will

  • Create and monitor aging reports
  • Cash collection activities
  • Communication with customers regarding overdue invoices
  • Maintain accurate records about the customer payment status
  • Issue reminders and pre-statements to overdue accounts
  • Manage deductions and cash application of wire payments
  • Perform reconciliation of customer accounts
  • Solve customer disputes
  • Engage in monthly debtors overview.
  • Engage in process improvement initiatives and trainnings
  • Ensure compliance with SOX and internal rules and regulations

REQUIREMENTS:
You are perfect candidate if you have:

  • Fluent English and German
  • Previous experience (1+ years) with Collections
  • Knowledge of AR, Cash application and Collections procedures
  • Customer oriented approach
  • Good communication skills
  • Degree or diploma in finance/accounting
  • Detail orientated
  • Team player
  • Understanding of general accounting principles.

It will be advantage if you have:

  • Experience with SAP.

BENEFITS:
Have a look at nice benefits:

  • Flexible working hours
  • 3 sick days
  • Home office
  • 5 weeks of vacation
  • Meal Vouchers
  • Cafeteria 1 000CZK/m
  • Supporting further professional education – ACCA
  • Language courses
  • Pension Fund Contribution
  • Refreshment at the workplace
  • Referral bonus
  • Discount on company's goods and products

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Aramark Services - zařízení školního stravování, s.r.o. | Aramark Services - zařízení… | Štětí Štětí
  • od 13 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května
Jihomoravská akciová, a.s. | Jihomoravská akciová, a.s. | Třebíč Třebíč
  • 6 000 – 7 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 30. května
PRO PERSONA s.r.o. | PRO PERSONA s.r.o. | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května
Avardy s.r.o. | Avardy s.r.o. | Praha Praha
  • 16 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května
LUHA zemědělská,a.s. | LUHA zemědělská,a.s. | Jindřichov, Přerov Jindřichov, Přerov
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Centrum sociálních služeb Praha 2, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Česká spořitelna, a.s., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., NET4GAS, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Obsluha lidí, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Personální manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nové Město, Praha, Praha, Radlice, Praha, Chodov, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Holešovice, Praha, Krč, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT