- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
OUR CLIENT'S MESSAGE:
In our organisation, every single employee has a stake in the company’s success while having fun doing what they are passionate about. We are very team driven, and we operate in ways that put collective goals ahead of individual glory; we are destined to succeed because we are a nimble organisation that can rise to any challenge we may face. In our working environment that is driven by passion and energy on each project, where all the team members are involved with, we are fun to work with and you can develop while making a true difference.
We contact and serve our customers in international languages and each person is in the heart of the decision making process. We love what we do, and it shows in what we create and in the strong relationships we built with our customers and the positive working environment we all share.
Our client portfolio includes global corporations within the fashion & branding sector that are market leaders in their sector. We take an integral part of such success by delivering unique designs of retail solutions that includes: Branded Stores, Shop-in-shops, Product Displays and In-Store communication. Always achieved by providing a level of service in design, engineering, production, distribution and implementation of retail fixtures that exceeds client expectations over and over.
Don't just take our word for it. Join us and experience it first hand!
ABOUT THE ROLE:
As an Account Manager, you will be the main person in charge of client services. Therefore in order to do this effectively with every project, you must be a highly organised individual with solid communication skills, strong planning as well as presenting and negotiating attributes, which are key for success.
Within this role you will be working closely with the designers, CAD engineers, production managers, assembly teams, logistic department, installation teams and finance teams.
As an Account Manager you will be reporting to the Head of Operations or to the Managing Directors.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?