ACCOUNT MANAGER with GERMAN

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hi! Are you customer-oriented, fluent German speaker, with good SALES skills?
Are you familiar with IT products or are you just a common user of electronic devices? Do you want to work for an international company in Prague, travel and become the BEST in sales?

You are about to get your DREAM JOB! You only need to apply and join our team!

Your responsibilities will be:

  • Client portfolio development – build strong and long term relationships with clients and customers
  • Existing Account Management within the assigned territory
  • Manage assigned resellers, source potential customer and identify their needs
  • Ensure the goals are met, further growth and partner sales performance is achieved
  • Cooperate with other departments as needed to help drive performance
  • Communicate business activities with partners (B2B business)
  • Act as a support and advisor to resellers to ensure the right collaboration, decide on sales campaigns to maximize new pipeline
  • Motivate the inside sales team to achieve a goal
  • Inform partners about new promotions, products, offer and marketing activities
  • Responsibility for market management
  • Generate new sales leads and develop sales opportunities
  • Pays attention for maintaining and developing of the business relations
  • Maintains accurate records of all sales and prospecting activities including sales calls, presentations
  • Identify new opportunities
  • Conducts outbound sales call to customer and potential accounts in an assigned District
  • Analyze market trends and requirements

Company provides solid training upon start in your new job.

REQUIREMENTS:

  • Native or native-like German speaker!
  • At least Upper-intermediate knowledge of English
  • University degree or equal education
  • Excellent communication skills
  • Sales and target oriented person
  • Professional attitude, good organizational and planning skills
  • Sales acumen and drive
  • Demonstrate ability to interact and cooperate with all company employees
  • Maintain professional internal and external relationships that meet company core values
  • Strong understanding of market dynamics

BENEFITS:

  • 4 weeks of vacation + 2/3/5 days – depends on the performance
  • Meal vouchers
  • Commissions – competitive salary
  • Multi tickets
  • Laptop
  • Possibility of home office
  • Possibility of business trips
  • Fit stop
  • Every day fruit delivery
  • Team buildings

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Praha Praha
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
D-Eco Friendly Company s.r.o. | D-Eco Friendly Company s.r.o. | Praha Praha
  • 36 000 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
včerejší
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 40 000 – 49 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Pedagogicko-psychologická poradna Středočeského kraje, Kolín, Jaselská 826 | Pedagogicko-psychologická… | Hloubětín, Praha Hloubětín, Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 7. října
SIVANA GROUP s.r.o. | SIVANA GROUP s.r.o. | Teplice Teplice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
SWBC - service, a.s. | SWBC - service, a.s. | Praha Praha
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
VV promotion s.r.o. | VV promotion s.r.o. | Zlín Zlín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
CM mechanics s.r.o. | CM mechanics s.r.o. | Most Most
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Lagardere Travel Retail, a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., 21 Consult Group s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Bageterie Boulevard, RIXO a.s., Česká pošta, s.p., EVROPA services Czech s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., FAnn Retail, a.s., Broker Investment, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., KFC, McDonald's ČR spol. s r.o., TESCOMA s.r.o., ADECCO spol.s r.o., Future line, s.r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Beskydské uzeniny, a.s., S.B.S. SECURITY s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., JOBSTART s.r.o., PARTNER 4 JOB s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, SPECIAL TURBO a.s., Levi Strauss Praha, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., B2M.CZ s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, AP-AUTO PRAHA s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., D-Eco Friendly Company s.r.o., NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., PRO SECURITY SE

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Referent / Referentka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Kurýr / Kurýrka, Nákupčí, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Dělník / Dělnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Michle, Praha, Praha, Vysočany, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Celá ČR, Malešice, Praha, Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Josefov, Praha, Nové Město, Praha, Letňany, Praha, Čakovice, Praha, Štěrboholy, Praha, Dejvice, Praha, Ruzyně, Praha, Kyje, Praha, Horní Počernice, Praha, Holešovice, Praha, Libeň, Praha, Braník, Praha, Chodov, Praha, Nusle, Praha, Střížkov, Praha, Vršovice, Praha, Kobylisy, Praha, Hostivař, Praha, Troja, Praha, Staré Město, Praha, Malá Chuchle, Praha, Karlín, Praha, Hostavice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.