O nás
Jsme flexibilním logistickým partnerem a poskytovatelem expresních přeprav. Základním stavebním kamenem našeho servisu je osobní jednání a pružná individuální řešení.
Více než 100 evropských poboček GO! nám umožňuje expresní propojení celé Evropy a spolehlivý dohled nad svěřenými zásilkami. Díky povaze středně velké firmy nabízíme maximální flexibilitu nabízených služeb a osobní jednání. Kde velcí selhávají, tam nabízíme garantovaný servis a individuální řešení. Mimo rozsáhlou síť vlastních linek spolupracujeme s léty prověřenými partnery.
Momentálně hledáme nového kolegu na pozici Administrativní podpora na naši pobočku do Plzně.
Náplň práce:
- Administrativní podpora prokuristy a jednatele v rámci poboček GO! Česko, Polsko, Slovensko
- Kontrola prodejních cen v systému, příplatky a kalkulace
- Zakládání faktur přijatých do systému, reklamace u dodavatelů
- Organizace pracovních cest, výpočet cestovních příkazů
- Komunikace s právníkem, účetními, pojišťovnou
- Reporting za celou společnost v CEE regionu
Co od Vás očekáváme:
- SŠ / VŠ vzdělání, práce vhodná pro absolventy
- angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni
- samostatnost
- schopnost postavit se za svoje výsledky
- Excel, Word
- řidičský průkaz skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příležitost samostatně nastavovat nové procesy
- Možnost být součástí mezinárodního týmu zodpovídajícího za komplexní controlling/finance
- Možnost účastnit se mezinárodních meetingů
- Osobní a profesní rozvoj, seberealizace
- Jazykové kurzy přímo v budově firmy
- Stravenkový paušál, Multisport, příspěvky na penzijní (po 1 roce)
Benefity
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí