- Plný úvazek
Pracoviště Ostrava
V případě zájmu zašlete životopis na email e-mail přes
Co bude Vašim úkolem:
- Analýza hospodaření firmy
- Příprava forecastů a budgetů
- Příprava, kontrola a analýza obratu, marže a nákladů
- Optimalizace procesů
- Reporting (vyhodnocení týdenního a měsíčního plnění, reporty pro management a základní interpretace výsledků)
- Sledování nákladů napříč skupinou
- Kontrola plateb a řízení cash-flow
Co od Vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
- Praxi v oblasti financí minimálně 4 roky
- Organizační schopnosti, pracovní nasazení, diskrétnost
- Schopnost pracovat pečlivě, s důrazem na detail a správnost provedení úkolů
- Analytické myšlení, schopnost vidět souvislosti, příčiny a důsledky
- Výbornou znalost MS Excel – kontingenční tabulky, práce s daty, grafy a vzorci
- Chuť učit se novým věcem
V případě nástupu nabízíme:
- zajímavou práci s možností seberealizace
- motivující finanční ohodnocení
- zázemí stabilní firmy
- bohatý benefitní program (25 dní dovolení, Multisport karta, penzijní připojištění aj.)
Nástup dle dohody nebo ihned. Mzdové ohodnocení dle zkušeností/seniority.



