- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Lidé si pamatují věci prostřednictvím asociací a příběhů. Komunikační agentura COT group začala psát ten svůj ještě coby vydavatelství před 26 lety jedním časopisem. Dnes činnost agentury představují 3 divize: marketing, media a events.
Baví Tě čísla a práce v excelu? Není Ti cizí základní evidence účetních dokladů? Nechceš se topit jen v tabulkách, ale potřebuješ v práci různorodost? Máš rád/a autonomii, zodpovědnost a přehled, jak celá firma funguje? Jsi „papírový čert“, ale zároveň parťák, který nezkazí žádnou legraci? Pokud ano, čti dál.
· Řízení back office a zajištění chodu firmy po provozní a administrativní stránce
· Komunikace a podpora napříč jednotlivými odděleními společnosti
· Koordinace dodavatelů služeb (IT, správa budov, mobilní operátoři, vozový park, BOZP atd.)
· Podpora marketingového oddělení, pomoc při přípravě a realizaci eventů
Abys to zvládl/a, budeš potřebovat:
· Nutná znalost českého jazyka/rodilí mluvčí
· SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru, znalost excelu
· Zkušenost se zajištěním provozních činností a chodu firmy vítána
· Systematický přístup k plnění pracovních úkolů a schopnost uvažovat v souvislostech
· Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a dodržování termínů
· Loajalita, týmovost, nadšení pro věc
· Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
· Přátelské prostředí rodinné firmy
· Stabilní zázemí české společnosti s více jak pětadvacetiletou historií
· Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
· Možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
· Možnost profesního růstu na manažerskou pozici
· Pohodové a přátelské pracovní prostředí v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
· Zdarma vstup do bazénu a posilovny v místě sídla společnosti
· Pravidelné lekce angličtiny

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.