- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Lidé si pamatují věci prostřednictvím asociací a příběhů. Komunikační agentura COT group začala psát ten svůj ještě coby vydavatelství před 26 lety jedním časopisem. Dnes činnost agentury představují 3 divize: marketing, media a events.
Baví Tě čísla a práce v excelu? Není Ti cizí základní evidence účetních dokladů? Nechceš se topit jen v tabulkách, ale potřebuješ v práci různorodost? Máš rád/a autonomii, zodpovědnost a přehled, jak celá firma funguje? Jsi „papírový čert“, ale zároveň parťák, který nezkazí žádnou legraci? Pokud ano, čti dál.
· Řízení back office a zajištění chodu firmy po provozní a administrativní stránce
· Komunikace a podpora napříč jednotlivými odděleními společnosti
· Koordinace dodavatelů služeb (IT, správa budov, mobilní operátoři, vozový park, BOZP atd.)
· Podpora marketingového oddělení, pomoc při přípravě a realizaci eventů
Abys to zvládl/a, budeš potřebovat:
· Nutná znalost českého jazyka/rodilí mluvčí
· SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru, znalost excelu
· Zkušenost se zajištěním provozních činností a chodu firmy vítána
· Systematický přístup k plnění pracovních úkolů a schopnost uvažovat v souvislostech
· Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a dodržování termínů
· Loajalita, týmovost, nadšení pro věc
· Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
· Přátelské prostředí rodinné firmy
· Stabilní zázemí české společnosti s více jak pětadvacetiletou historií
· Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
· Možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
· Možnost profesního růstu na manažerskou pozici
· Pohodové a přátelské pracovní prostředí v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
· Zdarma vstup do bazénu a posilovny v místě sídla společnosti
· Pravidelné lekce angličtiny
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?