- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Lidé si pamatují věci prostřednictvím asociací a příběhů. Komunikační agentura COT group začala psát ten svůj ještě coby vydavatelství před 26 lety jedním časopisem. Dnes činnost agentury představují 3 divize: marketing, media a events.
Baví Tě čísla a práce v excelu? Není Ti cizí základní evidence účetních dokladů? Nechceš se topit jen v tabulkách, ale potřebuješ v práci různorodost? Máš rád/a autonomii, zodpovědnost a přehled, jak celá firma funguje? Jsi „papírový čert“, ale zároveň parťák, který nezkazí žádnou legraci? Pokud ano, čti dál.
· Řízení back office a zajištění chodu firmy po provozní a administrativní stránce
· Komunikace a podpora napříč jednotlivými odděleními společnosti
· Koordinace dodavatelů služeb (IT, správa budov, mobilní operátoři, vozový park, BOZP atd.)
· Podpora marketingového oddělení, pomoc při přípravě a realizaci eventů
Abys to zvládl/a, budeš potřebovat:
· Nutná znalost českého jazyka/rodilí mluvčí
· SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru, znalost excelu
· Zkušenost se zajištěním provozních činností a chodu firmy vítána
· Systematický přístup k plnění pracovních úkolů a schopnost uvažovat v souvislostech
· Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a dodržování termínů
· Loajalita, týmovost, nadšení pro věc
· Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
· Přátelské prostředí rodinné firmy
· Stabilní zázemí české společnosti s více jak pětadvacetiletou historií
· Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
· Možnost dalšího rozvoje a vzdělávání
· Možnost profesního růstu na manažerskou pozici
· Pohodové a přátelské pracovní prostředí v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
· Zdarma vstup do bazénu a posilovny v místě sídla společnosti
· Pravidelné lekce angličtiny
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.