- Plný úvazek
 
- Vhodné také pro absolventy
 

						Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991. 
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR.  Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
					
Náplň práce:
Chceš odštartovať kariéru v HR? My ti dáme šancu!
Láká tě oblast lidských zdrojů, ale chybí ti praxe? Nebo jsi pracoval/a v jiném oboru a cítíš, že je čas na změnu? Pak čti dál – máme pro tebe skvělou příležitost!
INDEX NOSLUŠ – pobočka Pardubice právě hledá nového kolegu nebo kolegyni, který/á chce růst v oblasti personalistiky.
Co tě u nás čeká?
Co když nemáš zkušenosti z HR? Nevadí!
U nás nejsou roky praxe podmínkou – vše tě naučíme. Od legislativy a práce s naším systémem až po komunikaci s klienty. Důležité je nadšení, chuť učit se nové věci a týmový duch. Zbytek doladíme společně.
Proč právě k nám?
Tak na co čekáš? Začni psát svůj HR příběh ještě dnes – přidej se k týmu INDEX NOSLUŠ v Pardubicích!
Pošli nám svůj životopis – těšíme se na tebe!
Nabízíme:
Požadujeme:

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!