- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme nového kolegu či kolegyni, kteří by rádi využili své dosavadní znalosti ve společnosti, která roste a neustále se posouvá ku předu.
Aktuálně obsazujeme pozici mzdová účetní. Pakliže jste zkušeným v oboru, neváhejte se nám ozvat :)
- kompletní vedení mzdové agendy (mzdové listy, daňová prohlášení,...)
- zpracování mezd pro zaměstnance
- vedení předepsané evidence, včetně podpůrčí doby, nemocenské a srážek ze mzdy
- komunikace e státními instutucemi (zdravotní pojišťovny, OSSZ, ÚP)
- zpracování roční mzdové závěrky
- kontrola dodržování režimu práce neschopných zaměstnanců
- tvorba mzdových analýz, rozborů a reportů
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- alespoň 3 roky praxe na pozici mzdové účetní
- orientace ve mzdové a personální legislativě
- výhodou znalost anglického jazyka
- ŘP sk.B
- flexibilní pracovní doba
- možnost využít HO
- firemní stravování
- 25 dní dovolené
- online systém benefitů
- MultiSportka
- možnost zvýhodněných datových balíčků pro vás i vaši rodinu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.