Finanční a HR podpora – ½ úvazek, 75% remote

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Pro mezinárodní poradenskou společnost, která pomáhá svým klientům porozumět jejich datům a správně s nimi pracovat, hledám nového kolegu nebo kolegyni, který bude vypomáhat finančnímu a HR oddělení.

Hledám někoho, kdo má zkušenosti zejména z oblasti financí (ideálně z mezinárodního prostředí nebo SSC), kdo umí dobře pracovat v Excelu a domluví se bez problému anglicky.

Popis pozice:

  • Zpracování vydaných a přijatých faktur
  • Spolupráce při měsíčních a ročních závěrkách
  • Spolupráce na tvorbě finančních výkazů, analýz, prognóz a plánování rozpočtu
  • Spolupráce s externí účetní kanceláří
  • Kalkulace mzdových nákladů
  • Administrativní podpora zaměstnanců (pracovní smlouvy, BOZP apod.)

Profil kandidáta:

  • Máte alespoň 3 roky zkušeností na finanční pozici (ideálně z mezinárodního prostředí, SSC apod.)
  • Výhodou je orientace v oboru HR
  • Kromě češtiny se domluvíte také anglicky (na komunikativní úrovni)
  • Němčina je výhodou
  • Umíte pracovat v Excelu

Nabízíme:

  • Stabilní práci s pracovní smlouvou na částečný úvazek
  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu (nutno odpracovat 20 hodin týdně)
  • Téměř remote pozice – práce na dálku po dobu cca 75% pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Stravenkový paušál
  • Nástup možný ihned (nebo domluvou)

Oslovila Vás tato nabídka? Tak neváhejte a zašlete mi Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře nebo přímo na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.

Budu se těšit na Vaše reakce!

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. listopadu
METOSA GROUP s.r.o. | METOSA GROUP s.r.o. | Krnov Krnov
  • 38 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. srpna
ANOCOTE LIMITED, Czech Republic branch, organizační složka | ANOCOTE LIMITED, Czech… | Plotiště nad Labem, Hradec Králové Plotiště nad Labem, Hradec…
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Lead - Project Advices s.r.o. | Lead - Project Advices s.r.o. | Brno Brno
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
LogicVision s.r.o. | LogicVision s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Balková, Tis u Blatna Balková, Tis u Blatna
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
Jednota, spotřební družstvo v Mikulově | Jednota, spotřební družstvo v… | Mikulov, Břeclav Mikulov, Břeclav
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Šmídl s.r.o. | Šmídl s.r.o. | Hrochův Týnec Hrochův Týnec
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Bruntál Bruntál
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října
Teufelberger spol. s r.o. | Teufelberger spol. s r.o. | Veselí nad Lužnicí II, Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí II, Veselí…
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 24. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Manuvia Job s.r.o., SMS finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Česká pošta, s.p., Jobs Contact Personal, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., ROMAN HORNYCH, Soukromá klinika LOGO s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Partners Financial Services, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., AC Jobs, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., AZ SERVIS, a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., CentralWork s.r.o., Jan Holínka, Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje, HANYA corporation s.r.o., Petr Havlík, GEM s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, HR manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Manažer / manažerka kvality, Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Prodejce / prodejkyně vozů, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Modřice, Štýřice, Brno, Celá ČR, Veveří, Brno, Trnitá, Brno, Horní Heršpice, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

nabídka měsíční zkušenost