Specialista zákaznické podpory_Ostrava_full remote

Ostrava
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

Věříš, že máš orientaci na zákazníka, rád/a smysluplně pomáháš a hledáš řešení, telefonování ti rozhodně není cizí, a navíc zvládáš komunikovat i písemně? Hledáš fajn tým lidí, kde budeš rád/a pracovat?

Pokud jsi se v některém bodě našel/našla, pak hledáme právě Tebe!

A pokud ne ve všech, nevadí – jsme připravení tě všechno naučit.

Jsme internetový prodejce, který má ambici se stát jedničkou v zákaznické zkušenosti na českém a slovenském e-commerce trhu. Proto hledáme parťáka nebo parťačku do našeho nově budovaného týmu v Ostravě.

Pracovat budeš 100% z domova, jednou měsíčně budeš docházet do našich ostravských kanceláří, aby ses potkal/a s ostatními členy týmu. Výhledově poté přejdeš na hybridní režim, tj. 3 dny práce v kanceláři v Ostravě, 2 dny práce z domova.

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • primárně řešit požadavky na naší zákaznické lince
  • udržovat a dál rozvíjet skvělé vztahy s našimi zákazníky
  • komunikaci primárně po telefonu a emailu
  • zaznamenávat informace od zákazníků do našich interních systémů
  • komunikovat s ostatními odděleními společnosti
  • reprezentovat a budovat image společnosti (řešení požadavků zákazníka v nejkratším možném čase a v nejlepší kvalitě)
  • bavit se prací, která dává smysl - očekávej, že občas to bude náročnější, ale rozhodně můžeme zaručit, že stereotyp u nás nepoznáš😊

Co u nás dělat nebudeš?

  • aktivně volat kontakty z anonymní databáze – nejsme telemarketing
  • nabízet nepotřebné produkty

Co od Tebe očekáváme?

  • chuť jednat a pomáhat našim zákazníkům – všechno tě naučíme
  • příjemný hlasový a písemný projev
  • proaktivní přístup a zodpovědnost za dosahování individuálních i týmových výsledků
  • schopnost učit se a používat nové informace
  • orientaci na kvalitu a profesionální výkon
  • schopnost řešit různorodé situace s jediným cílem – pomoci našemu zákazníkovi
  • časová flexibilita v rámci pracovní doby zákaznického centra mezi 8 - 22h – děláme naše kontaktní centrum pro zákazníky dostupné, pracujeme tedy ve směnném režimu. Směny si u nás ale naplánuješ s koordinátorem provozu na celý měsíc dopředu. Víkendové směny zpravidla vyjdou na každého kolegu 1 – 2x do měsíce.
  • slovenština na úrovni rodilého mluvčího nebo angličtina na úrovni B2 a výše je velkou výhodou

Proč do toho jít s námi?

  • důkladné zaškolení – v prvním měsíci projdeš adaptačním procesem, ve kterém tě trenér a kolegové seznámí s našimi systémy, ve kterých budeš pracovat. Tím však rozvoj nekončí, náš tým zkušených seniorních kolegů ti budou k dispozici i po zaškolení.
  • kariérní růst – ti nejšikovnější z našich kolegů se stávají našimi seniory nebo teamleadery
  • dobrá kvalita péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy

A k tomu navíc:

  • 29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
  • Chceš si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Není problém, už po roce můžeš čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc. A po dvou letech už máš nárok na dokonce 2 měsíce volna!
  • Stravenky Benefit Plus, které využiješ ve spoustě super podniků, anebo si můžeš vybrat stravenkový paušál.
  • Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie, a také pořádáme Dny zdraví.
  • Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.
  • Potřebuješ se zdokonalit v cizím jazyce? Rádi Ti s tím pomůžeme! Našim zaměstnancům poskytujeme kurzy angličtiny.
  • Narodilo se Ti dítě či chceš doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Tě podpoříme!
  • Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Tě nemine odměna za odpracované roky.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
RIXO a.s. | RIXO a.s. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Ostrava Ostrava
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | Slezská Ostrava, Ostrava Slezská Ostrava, Ostrava
  • 30 800 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
TRAFIN OIL, a.s. | TRAFIN OIL, a.s. | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 9. října
ENPORA - Kancelář pro Vaše energie, s.r.o. | ENPORA - Kancelář pro Vaše… | Hodonín Hodonín
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. února
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Louny Louny
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 44 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
Železárny-Annahütte, spol. s r.o. | Železárny-Annahütte, spol. s… | Prostějov Prostějov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ENPF s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Trenkwalder a.s., Česká spořitelna, a.s., Partners Financial Services, a.s., Allegro Retail a.s., ARCgroup s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Proveon, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Deklarace odpovědného podnikání z. s., RIXO a.s., COMFOR STORES a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Alza.cz a.s., Auto Tichý s.r.o., TEPLOTECHNA Ostrava a.s., ROCKWOOL, a.s., TRAFIN OIL, a.s., CLEANCAT s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JCOS s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Ekodoma s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Nákupčí, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Personalista / Personalistka, Trenér / Trenérka, Údržbář / Údržbářka, Uklízeč / Uklízečka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Specialista / specialistka telekomunikací, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Online marketing, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Slezská Ostrava, Ostrava, Ostrava, Celá ČR, Bohumín, Heřmanice, Ostrava, Vítkovice, Ostrava, Skřečoň, Bohumín, Mariánské Hory, Ostrava, Moravská Ostrava, Ostrava, Martinov, Ostrava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

měsíční zkušenost