- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Samostatné vedení účetní jednotky na počítači, vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy analytické evidence, vyhotovení vnitřních dokladů, vyhotovení zúčtovacích dokladů, zakládání účetních dokladů, sestavování účetního rozvrhu, agenda evidence smluv a inventarizace majetku.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Splnění předpokladů dle § 4 odst 1 zák. č. 312/2002 Sb. v platném znění, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba – cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku minimálně 18 let
je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ust. § 4 odst. 2 uvedeného zákona
ovládá jednací jazyk
Požadavky zaměstnavatele:
střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání v oboru - výborná uživatelská znalost na PC
schopnost pracovat samostatně i v kolektivu
ochota se dále vzdělávat
zodpovědnost a spolehlivost, časová flexibilita a pracovní nasazení - zdravotní způsobilost
Výhodou:
Odměňování: zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, platová třída 9
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou v délce 3 měsíců
Nástup: nejdříve 1. června 2023
Zaměstnanecké výhody mimo jiné:
- pružná pracovní doba.
- indispoziční volno – 3 dny ročně.
- stravenkový paušál
- benefitní příspěvky ze sociálního fondu - výuka angličtiny
- pět týdnů dovolené
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?