- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost BMC Brno se zabývá dovozem potravin a vín do České republiky a na Slovensko již od roku 1996. Za tuto dobu jsme výrazně rozšířili množství produktů v našem portfoliu i počet našich dodavatelů. Naši zákazníkům nabízíme jak klasický sortiment, tak i výjimečné produkty, které nejsou běžně dostupné v obchodních řetězcích. Snažíme se upokojit široké spektrum odběratelů, proto se kromě produktové pestrosti specializujeme na dovoz zboží v nejrůznějších gramážích a baleních. Všechny naše produkty však spojuje velmi vysoká kvalita za bezkonkurenční ceny.
Práce s kvalitními potravinami z celého světa, podílení se na kontrole kvality balení a expiračních dob našich výrobků. Denní kontakt s dopravci a plánování nakládek včetně manipulace se zbožím v prostředí informačního systému Smart4Web.
Hledáme šikovného člověka na pozici skladníka s dobrým organizačním duchem, pro kterého jsou potraviny nejen nezbytností, ale i koníčkem a ve skladových prostorách se bude cítit jako ryba ve vodě. Toho, kdo se nebojí denně řešit problematiku logistických požadavků, má v poptávané činnosti minimální dvouletou praxi a dobře ovládá vysokozdvižný vozík v elektro verzi.
Člověka, který ovládá nejen profesionálně svoji práci, ale má i správné orientační schopnosti v daném prostoru a je pečlivý a samostatný v tom, co dělá. Ale i člena týmu, který rád pracuje ve smíšeném kolektivu a má radost z dobře odvedené práce.
Práci na HPP v příjemném, mnoho let fungujícím kolektivu, který umí potěšit svou dobrou náladou. Není nás mnoho, a tak se všichni dobře známe a jsme schopni řešit věci ihned na místě. Jsme stabilní firma, která je na trhu dlouhou dobu, což může potvrdit několik našich dlouhodobých zaměstnanců. Naše logistické centrum je v Brně - Slatině s dobrou dostupností městskou dopravou nebo možností parkování přímo v areálu. Jedná se o jednosměnný provoz pondělí až pátek, ve dnech volna a o svátcích se nepracuje.
Platové podmínky:
Mezi benefity, které poskytujeme, patří nejen stravenková karta, ale zejména zkrácená páteční pracovní doba do 14:00 hodin, která umožňuje včas nastartovat víkendový odpočinek, což v praxi znamená cca 10 dní v roce placeného volna navíc k 20denní dovolené.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?