- 35 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost BMC Brno se zabývá dovozem potravin a vín do České republiky a na Slovensko již od roku 1996. Za tuto dobu jsme výrazně rozšířili množství produktů v našem portfoliu i počet našich dodavatelů. Naši zákazníkům nabízíme jak klasický sortiment, tak i výjimečné produkty, které nejsou běžně dostupné v obchodních řetězcích. Snažíme se upokojit široké spektrum odběratelů, proto se kromě produktové pestrosti specializujeme na dovoz zboží v nejrůznějších gramážích a baleních. Všechny naše produkty však spojuje velmi vysoká kvalita za bezkonkurenční ceny.
Práce s kvalitními potravinami z celého světa, podílení se na kontrole kvality balení a expiračních dob našich výrobků. Denní kontakt s dopravci a plánování nakládek včetně manipulace se zbožím v prostředí informačního systému Smart4Web.
Hledáme šikovného člověka na pozici skladníka s dobrým organizačním duchem, pro kterého jsou potraviny nejen nezbytností, ale i koníčkem a ve skladových prostorách se bude cítit jako ryba ve vodě. Toho, kdo se nebojí denně řešit problematiku logistických požadavků, má v poptávané činnosti minimální dvouletou praxi a dobře ovládá vysokozdvižný vozík v elektro verzi.
Člověka, který ovládá nejen profesionálně svoji práci, ale má i správné orientační schopnosti v daném prostoru a je pečlivý a samostatný v tom, co dělá. Ale i člena týmu, který rád pracuje ve smíšeném kolektivu a má radost z dobře odvedené práce.
Práci na HPP v příjemném, mnoho let fungujícím kolektivu, který umí potěšit svou dobrou náladou. Není nás mnoho, a tak se všichni dobře známe a jsme schopni řešit věci ihned na místě. Jsme stabilní firma, která je na trhu dlouhou dobu, což může potvrdit několik našich dlouhodobých zaměstnanců. Naše logistické centrum je v Brně - Slatině s dobrou dostupností městskou dopravou nebo možností parkování přímo v areálu. Jedná se o jednosměnný provoz pondělí až pátek, ve dnech volna a o svátcích se nepracuje.
Platové podmínky:
Mezi benefity, které poskytujeme, patří nejen stravenková karta, ale zejména zkrácená páteční pracovní doba do 14:00 hodin, která umožňuje včas nastartovat víkendový odpočinek, což v praxi znamená cca 10 dní v roce placeného volna navíc k 20denní dovolené.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.