- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
23.5.2022 – KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail přes , e-mail: e-mail přes . Zajišťování správy majetku obce, převážně administrativní činnost spočívající v komplexním zpracování agendy nájmů, výpůjček a dalšího užívání bytového fondu a nebytových prostor (vedení evidence pronajímaných prostor, příprava a zpracování smluv, vyúčtování energií a služeb, komunikace s nájemníky apod.). Min., SŠ, nejlépe ekonomického směru, ŘP. sk. B, aktivní řidič, práíce na PC, uživatelská znalost software GINIS a zkušenost práce v některém z programů pro správu majetku resp. bytového fondu výhodou.
Místo výkonu práce: Břeclav

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.