- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ahoj, zdravím Tě z Carl Stahlu z centrály v Praze.
Jsme parta lidí, kterou naše práce baví, umíme se společně zasmát, ale zároveň tvrdě makat.
Dělá nám radost, když společně dosahujeme stanovených cílů.
Každý člen našeho týmu je pro nás velice důležitý!
A proto hledáme parťačku do týmu, která nám pomůže dále růst.
Nemakáme jen profesně, ale hlavně i na sobě, to nás dělá výrazně silnějšími!
Nehledáme člověka zakládajícího si na vzdělání a propagujícího své schopnosti a zkušenosti, ale parťáka, který stojí nohama na zemi, má zdravý rozum, organizační schopnosti, je pečlivý, zodpovědný, komunikativní, nebojí se nových i náročnějších věcí, drží se pravidel a má chuť do práce s cílem zapadnout do týmu a pomoci nám. U nás získáš široký rozsah své práce, pravomoci a opravdu ne nudnou práci.
S námi rozhodně vyrosteš!!!
Pokud cítíš, že je tato pozice cílená na Tebe, určitě se ozvi, rádi se s tebou sejdeme, a zjistíme, zda je to to pravé pro nás i pro Tebe.
Administrativní podpora vedení společnosti a týmu kolegů např.:
- zabezpečení hladkého chodu kanceláře - nákup potřebného vybavení (kancelářské potřeby, reklamní předměty, občerstvení, atd.), vykomunikování oprav, pokud se něco v budově rozbije, komunikace s externí úklidovou firmou,
- vyřizování/přesměrování telefonátů, usazování návštěv do jednacích místností, zajištění občerstvení,
- vyřizování a evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence,
- pomoc s organizací firemních akcí a teambuildingů,
- správa vozového parku a s tím související agenda (pojištění, řešení pojistných událostí aj.),
- zadávaní dokladů do evidenčního systému
Další dílčí úkoly související s aktivitami divize Business administration – juniorní činnosti:
- vytváření nabídek, objednávek dle obchodního případu,
- spolupráce se seniorní ekonomkou ochodu na zakázkách společnosti,
- spolupracovat s obchodními manažery na spracování obchodních případů,
- vykonávat podpůrné činnosti ke zdárnému uzavření zakázky,
- máte SŠ vzdělání technického směru
- máte zkušenosti se zpracováním nabídek/objednávek
- máte ekonomické uvažování, samostatnost a systematičnost
- jste spolehlivá a komunikativní
- jste pečlivá
- máte chuť učit se novým věcem
- pečlivé zaškolení od zkušené kolegyně
- 5 týdnů dovolené (1 týden navíc, oproti zákonem danému nároku)
- stravenky v hodnotě 150 Kč + benefitní karta Sodexo 6.600 Kč/ročně
- mobilní telefon
- možnost čerpání 3 zdravotního volna
- příspěvek na dopravu do zaměstnání
- příspěvek na penzijní pojištění 24.000 Kč/ročně
- příspěvek na individuální lekce cizího jazyka (angličtina, němčina)
- podpora mimopracovních firemních akcí, teambuildingové aktivity
- pohodlné parkování automobilu v blízkosti sídla společnosti
- čtvrtletní bonusy dle hospodářského výsledku
- možnost kariérního růstu
- a v neposlední řadě příjemné pracovní prostředí s príma kolegy a kolegyněmi 😊
Pracovní pozice je vhodná pro maminky po mateřské/rodičovské dovolené nebo pro každého kdo preferuje zkrácený úvazek. Naši spolupráci bychom odstartovali zkráceným úvazkem nebo prací na DPP, DPČ a následně můžeme dle potřeb úvazek navyšovat 😊.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?