- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V České republice pomáháme dělat váš svět bezpečnější již 31 let. Jsme bezpečnostní agentura SECURITAS se sídlem v Praze a pobočkami po celé ČR.
Securitas patří mezi jedničky v oboru bezpečnostních služeb po celém světě. V České republice působíme již od roku 1991. Našim klientům nabízíme řešení bezpečnosti na míru potřebám tvořené nejefektivnější kombinací lidí - našich zaměstnanců a moderních technologií. Staňte se součástí Securitas a pomáhejte dělat bezpečnější svět s námi.
· Zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti
· Práci, kde jste neustále v kontaktu s lidmi
· Pracovní poměr na dobu neurčitou
· Pracovní doba- Po- Pá, převážně odpolední směny (14:15 - 22:30h), výhledově i ranní směny (6:00- 14:15h)
· Cca 10směn v měsíci
· Mzdové ohodnocení 170Kč/hod+ osobní ohodnocení a příplatky na dopravu a čistírnu
· Práci na DPČ
· Zvýhodněný tarif u mobilního operátora
· Zajímavé slevy a výhody při nákupu zboží u společnosti DATART
· Kartu Multisport Benefit s možností využití ve wellnes centrech a sportovištích po celé ČR
· administrativní činnost, práce na PC, vedení dokumentace
· komunikace se zákazníkem, vyřizování telefonů
· zodpovědnost za chod recepce
· evidence návštěv a přijíždějících a odjíždějících vozidel
· Nám doložíte Výpis z rejstříku trestů
· Máte Certifikát Strážný 68-008-E (pokud ne, pomůžeme Vám zprostředkovat)
· Umíte pracovat na PC (vytvořit dokument a odeslat e-mail)
· Pracujete samostatně, jste spolehlivý/á a odpovědný/á
· Máte znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni- nutné !!!
Výhodou bude, pokud budete umět
· Máte znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
Nastoupit můžete ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?