Místo výkonu práce: město Milevsko, Městský úřad Milevsko.
Platové zařazení: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(23.390 – 34.370 Kč podle délky započitatelné praxe + osobní příplatek, benefitní program – stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění a další).
Druh práce: zajišťování kompletní činnosti hlavní účetní v rámci územně samosprávného celku, komplexní vedení účetnictví včetně vedení účetních knih a sestavování účetní uzávěrky a metodické koordinace účetní agendy. Sestavování, projednávání a kontrola rozpočtu.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk, trestní bezúhonnost, plná svéprávnost.
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, dále s využitím § 3 odst. 4 písm. a) nařízení vlády č. 341/2017 Sb., postačí i střední vzdělání s maturitní zkouškou s praxí v oblasti vedení účetnictví alespoň 5 let
- bezproblémová dovednost pracovat na PC – Windows, Word, Excel, Outlook apod.
- znalost právních předpisů v oblasti veřejné správy (zejména: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhláška č. 410/2009 Sb., zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě)
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
- schopnost týmové práce i samostatného rozhodování
- ochota dále se vzdělávat
- pečlivost a spolehlivost.
Výhodou:
- praxe ve veřejné správě, praxe v oblasti vedení účetnictví, doložení zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., znalost účetního systému GINIS.
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
(vzor přihlášky zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz)
- přesné označení výběrového řízení
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
- strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) , ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů (vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz).
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 17.02.2023 (pátek) do 11:00 hodin
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení referent OF – hlavní účetní“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Ing. Vendula Pekárková Matoušková, telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Tajemnice úřadu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.