- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Výsledek práce Space Plannera je vidět v každé prodejné na každém regále. Space Planner totiž určuje, jak uspořádat zboží, dle příslušné kategorie a tak, aby vše bylo přehledné pro zákazníka. Umístění zboží ovšem nevymýšlí sám, ale dodržuje pravidla a strategii společnosti.
Jednoduše řešeno tvoří tzv. Plánogramy, které se vytváří v programu Space Planning Software.
Nebudete sedět jen u počítače a tvořit plánogramy, ale také navštěvovat hypermarkety, jednat s dodavateli a ostatními kolegy, zejména z oddělení nákupu a vedoucími z hypermarketů, se kterými budete v pravidelném kontaktu. V neposlední řadě také vyhodnocovat umístění zboží a navrhovat vhodnější řešení.
Pozice je velmi specifická, velmi uvítáme zkušenost s podobnou pozicí, ale zároveň jsme připraveni vám dát veškerou podporu během vašeho zapracování. Nesmíte se bát práce na počítači, uživatelsky ovládat MS Office (zejména Excel, Teams, Outlook) a být otevřeni naučit se pracovat v novém softwaru, ve kterém tvoříme plánogramy. Obchody máme po celé ČR, proto bude vaše výhoda být aktivním řidičem nebo řidičkou.
Smlouvu na dobu určitou do 31.8.2024 (náhrada za RD)
Férová mzda a řada dalších benefitů
● Mzdu, která vám přistane na účtu vždy 11. den v měsíci
● Před Vánoci 13. mzdu, která v tomto období přichází nejvíc vhod
● Po třech letech 25 dní na zasloužený odpočinek
● Příspěvek na penzijní připojištění 6000,- Kč ročně
● Stravenky v hodnotě 109,- Kč
● Zaměstnaneckou slevu 10 % na celý nákup
● Možnost zvýhodněného volání a datové tarify
● Partnerskou slevu v síti lékáren Dr. Max
Máme s vámi počítat? Kontaktujte nás, prosím:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.