- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu stabilního zaměstnání.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Co vás čeká
Hledáme kreativního a zkušeného Storeplannera, který bude odpovědný za tvorbu a realizaci layoutů prodejních ploch. Jinými slovy připravíte plány prodejní plochy, časově naplánujete úpravu prodejní plochy, zajistíte regálové vybavení, a montáže regálových jednotek a vybavení.
Hlavním cílem této pozice je maximalizovat prodej a zlepšit zákaznickou zkušenost. Samozřejmě vás nemine komunikace s dalšími odděleními, zejména s kolegy z oddělení nákupu, marketingu a provozu, ale také s externími partnery a dodavateli. Očekáváme, že budete přinášet nové nápady v oblasti technického vybavení prodejen a hledání nových možností prezentace zboží a prodejních prostor.
Nepožadujeme konkrétní vzdělání, ale „navrch“ budou mít absolventi stavebních škol, případně uchazeči s jiným technickým vzděláním, ale vysvědčení či diplom přebije zkušenost s podobnou pozicí. Na denní bázi budete pracovat s balíčkem MS Office, uvítáme analytické schopnosti jelikož je pro nás důležité vyhodnocování prodejních ploch a hledání potenciálu. Velké plus pokud se domluvíte německy či anglicky a v neposlední řadě, jelikož budete servisovat všech našich 16 hypermarketů neobejdete se bez řidičského oprávnění (B).
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.