- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu stabilního zaměstnání.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Co vás čeká
Hledáme kreativního a zkušeného Storeplannera, který bude odpovědný za tvorbu a realizaci layoutů prodejních ploch. Jinými slovy připravíte plány prodejní plochy, časově naplánujete úpravu prodejní plochy, zajistíte regálové vybavení, a montáže regálových jednotek a vybavení.
Hlavním cílem této pozice je maximalizovat prodej a zlepšit zákaznickou zkušenost. Samozřejmě vás nemine komunikace s dalšími odděleními, zejména s kolegy z oddělení nákupu, marketingu a provozu, ale také s externími partnery a dodavateli. Očekáváme, že budete přinášet nové nápady v oblasti technického vybavení prodejen a hledání nových možností prezentace zboží a prodejních prostor.
Nepožadujeme konkrétní vzdělání, ale „navrch“ budou mít absolventi stavebních škol, případně uchazeči s jiným technickým vzděláním, ale vysvědčení či diplom přebije zkušenost s podobnou pozicí. Na denní bázi budete pracovat s balíčkem MS Office, uvítáme analytické schopnosti jelikož je pro nás důležité vyhodnocování prodejních ploch a hledání potenciálu. Velké plus pokud se domluvíte německy či anglicky a v neposlední řadě, jelikož budete servisovat všech našich 16 hypermarketů neobejdete se bez řidičského oprávnění (B).
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.