- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Customer Support In Finance
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do you have an experience from finance or accounting? Are you customer oriented? Do you want to work in an international environment and use English daily?
An international company operating in medical technologies is looking for candidates for a position of CUSTOMER SUPPORT IN FINANCE.
Job responsibilities:
- resolve customers queries (email, phone, f2f)
- provide information about the AP processes
- build relationships with customers
- related administrative activities
- work with documents
- ad hoc tasks
Start: ASAP
Contract for 1 year
Flexibility: 40 hours per week
Location: Prague 9
REQUIREMENTS:
- Min secondary education (in Finance or Accouting)
- min 2 years experience from Accounting or Finance
- Previous experience in Accounts payable in a plus
- English at a communicative level (daily communication in written and spoken form)
- Another european language is a plus
- Knowledge of SAP is a plus
- Previous experience from international company is a plus
- Communication skills
- Reliability, focus on detail, flexibility
BENEFITS:
- 5 weeks of holiday/year + sick days
- Meal vouchers
- Cafeteria benefit package
- International company with daily use of foreign languages
- Young and dynamic team