- Plný úvazek
O nás
Jsme rodinná firma s více než 30 zaměstnanci zakládající si na osobním přístupu. Nabízíme práci v mladém kolektivu s velkými cíli a výbornými výsledky. Vyvíjíme vlastní softwarový produkt GOAL SPORT software, který dodáváme mimo většinu českých klubů hlavně do zahraniční, a to na ty největší kluby a ligy na světě. Aktuálně působíme na více než 200 stadionech ve více než 30 zemích světa. Hledáme kolegu/yni s pozitivním a samostatným přístupem na pozici: Asistent/ka back office, který/á by se chtěl/a stát členem našeho týmu, mít příležitost pracovat pro prestižní kluby po celém světě a nebojí se dále rozvíjet.
Náplň práce:
- vedení firemní administrativy
- komunikace s klienty (ČR i zahraničí)
- příprava podkladů pro účetnictví, evidence faktur přijatých i vydaných
- objednávky (ČR i zahraničí)
- emailová a poštovní agenda
- řešení logistiky
Co od Vás očekáváme:
- samostatnost
- analytické myšlení
- pečlivost
- zodpovědnost
- příjemné vystupování
- praxi v oboru
- znalost anglického jazyka slovem a písmem
- zkušenost s fakturací výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP
- zázemí zavedené firmy
- firemní telefon
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- příspěvek na stravování
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště