- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Jaká cena je ta vítězná? Těžko říct! Sestavit rozpočet na stavbu do 100 mio totiž není asi žádný med. Ale pokud máte k tomu zkušený tým s dobrými vztahy a interní systém, který funguje, už to půjde určitě lépe (anebo alespoň a úsměvem).
Když budeme konkrétní, práce rozpočtáře je:
CO NÁM PŘI PŘÍPRAVĚ FUNGUJE?
Výsledkem vaší práce nejsou jen „papíry“, ale různorodé hmatatelné stavby - máme opravdu zajímavé realizace a chystáme další (proto také potřebujeme posilu). Koukněte na naše referenční stavby (Reference – STATING s.r.o.)
TÝM
Naštěstí na to nebudete sám/a. Od začátku máte interní podporu z týmu rozpočtářů, nákupčích, stavbyvedoucích a svého vedoucího přípravy. Zároveň se všichni pravidelně setkáváte na poradách zákaznických týmů a denně během operativy. Hierarchii a direktivnost nemáme moc rádi, preferujeme spolupráci s vizí společného úspěchu.
KDE A KDY
Veškeré zázemí máme v Kostelecké Lhotě. Někdy můžeme využívat i kanceláře v Hradci Králové a není obtížné se domluvit na částečné práci z domu. Na cestách za zákazníky (po stavbách) je k dispozici služební auto a pracovní dobu si můžete plánovat dle potřeb. Zakládáme si na důvěře a zodpovědnosti každého zaměstnance.
HLEDÁTE TY BENEFITY?
Za nás je to příjemná firemní atmosféra, zavedený systém a práce v regionu. Taky možnost kariérního růstu a odborného vzdělávání. Ale pokud teď myslíte ty „hmotné“, můžeme vám nabídnout:
☑ 5 týdnů dovolené – určitě to znáte, klid je více v zimě
☑ 1 sick day
☑ stravenkový paušál
☑ podpora vzdělávání – otevřené i interní kurzy, veletrhy, konference, odborné semináře
☑ věrnostní program na míru – někdo raději na ryby a někdo radši na dovolenou. Prostě každý si vybere.
☑ služební notebook a telefon
☑ půjčovnu nářadí a využití i pro osobní účely
☑ firemní akce – společné rybaření, grilovačky apod. jsou oblíbené, ne však povinné
☑ zaučení ve firmě – do vody vás určitě nehodíme
A JAK ŽE TA ADAPTACE U NÁS VYPADÁ?
Už při prvních setkání řešíme plán adaptace, který budete mít k dispozici předem, abyste hned tušil/a, co se na vás chystá. V nástupní den se přivítáme, provedeme vás po firmě a představíme vás našim kolegům (klasika, po první kanceláři už nevíte, jestli to byl Petr nebo Pavel). Od počátku budete mít také k dispozici veškeré vybavení pro práci. Pak se postupně budete seznamovat s lidmi ze všech úseků, kteří vám představí svoji práci a vzájemné propojení. Pravidelně se také potkáváte se svým nadřízeným, kde už jdete více do detailu. Nedílnou součástí je i několik týmových porad.
Hned od začátku se rozjíždíte na malých zakázkách pod vedením mentora a pak už to záleží jen na vás, jak rychle se budete učit. My se pro vás budeme snažit udělat maximum, abyste se zde cítil/a dobře a měl/a potřebné informace.
TEĎ JEŠTĚ TO KLÍČOVÉ.
Aby nám to u výběru ladilo, hledáme kandidáta, který bude splňovat následující podmínky:
1️⃣min. SŠ vzdělání stavebního směru
2️⃣praxi na obdobné pozici
3️⃣obsloužit PC a základní kancelářský software (+ pracujeme v CROSu)
4️⃣řídit auto
SMLOUVA A PENÍZE
základ + pohyblivá a teď to nejlepší – podíl z výsledku staveb.
Říkáte si, že nabídka je celkem zajímavá, ale nesplňujete všechny požadavky? Vůbec nevadí.
Dejte nám vědět, určitě najdeme vhodnou alternativu. Máme otevřené i jiné pozice.
Kontakt:
Vendula Borovská – personální manažerka, e-mail přes zobrazit tel. číslo
, M:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?