- Plný úvazek
O nás
Jsme Manuvia, mezinárodní společnost a váš HR partner v regionu CEE. Na lokálním trhu vám poskytujeme globální řešení. Pro naše klienty jsme odborníky–partnery v HR službách a pro naše kandidáty jsme profesionály podporujícími je v jejich potenciálu. V HR službách není nic,
co bychom vám nemohli nabídnout.
Náplň práce:
Do oddělení nákupu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á má nadšení pro práci a rád/a se učí novým věcem. Jestliže jste aktivní a vidíte výzvy místo překážek, právě vás hledáme!
Co Váš čeká:
- Nákup zboží a služeb podle interních předpisů a norem společnosti.
- Spolupráce při organizaci výběrových řízení na dodavatele služeb a zboží.
- Správa a aktualizace databáze objednávek, s důrazem na včasné dodávky od dodavatelů materiálu a služeb.
- Koordinace přepravy zboží od dodavatelů.
- Zajištění kompletní přípravy dokumentace pro spolupráci s celními orgány.
- Řešení logistických problémů a reklamací ve spolupráci s dodavateli.
- Vedení databáze potenciálních dodavatelů a komunikace s potenciálními partnery.
- Pravidelné zpravování a reporting.
- Účast na inventurách a správa dokumentace související s nákupem.
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně 2 roky praxe v oboru nákupu, ideálně ve výrobním prostředí,
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
- Schopnost číst technickou dokumentaci a základní pochopení technologických procesů,
- Znalost principů MRP a inventurních procesů,
- Zkušenosti s celními postupy budou výhodou,
- Dobré komunikační dovednosti a schopnost jednat s lidmi,
- Organizační schopnosti a schopnost strategického myšlení.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní a přátelské pracovní prostředí v mezinárodní společnosti,
- Možnost osobního a profesního rozvoje,
- Motivující finanční ohodnocení a široký balíček benefitů,
- 13. plat,
- Příspěvek na dopravu a možnost systematického vzdělávání