- 45 001 – 50 001 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Zdeňka Sacke, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Co tě v této roli čeká?
o Být hlavním kontaktem pro klienta v oblasti růstu podnikání, eskalací a smluv.
o Zodpovědnost za vztah s klientem od začátku do konce, budování a správa vztahů s klíčovými zúčastněnými stranami, řešení složitých problémů týkajících se služeb a spolupráce.
o Optimalizace organizačních procesů pro zvýšení efektivity.
o Provádění složitého rozpočtování a finančního forecasting, včetně analýzy návratnosti investic a analýzy nákladů a přínosů.
o Správa alokací komplexních a velkých dodávek zákazníkovi.
o Komunikace s Delivery Manažery, Projektovými Manažery a dalšími vedoucími pracovníky pro zajištění souladu ve strategii.
o Neustálé vyhodnocování a úprava strategií poskytování služeb tak, aby splňovala a překonávala očekávání klientů z hlediska kvality, dodržování předpisů, výkonnostních ukazatelů a přidané hodnoty.
o Vedení činností v oblasti rozvoje obchodu: vyjednávání, up/cross sales, příprava a uzavírání smluv s klienty a partnery. Vyhodnocení proveditelnosti/technické posouzení požadovaných řešení s ohledem na strategii společnosti. Poskytování podpory pro předprodejní činnosti.
o Řízení a kontrola projektů (sledování a status reportů dle směrnic, jejich vyhodnocení a návrh opravných opatření).
o Projektový reporting.
o Účast na projektových steerco schůzkách se zákazníkem.
o Řízení projektových rizik.
Zaměstnanecké výhody:
o příjemné pracovní prostředí a stabilní zázemí jedné z největších společností na vývoj softwaru v rámci EU
o prostor pro samostatnou a kreativní práci s možností realizace vlastních nápadů a příležitostmi se stále učit nové věci a přístupy
o u nás máš možnost ovlivňovat své směrování ve firmě
o kvalitní HW i SW vybavení, přístup k nejmodernějším technologiím a specifickým projektům
o možnosti zdokonalit se v jazykových dovednostech, jsme významným celosvětovým hráčem
o v Avenga získáš ve svém rozvoji kvalitní podporu i díky bohaté nabídce interních a externích školení, můžeš tak posouvat hranice svých kompetencí
o nabízíme ti benefity jako jsou příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuku AJ/NJ/ES, MultiSport kartu, sick days, příspěvek na stravné, čeká tě tu spousta firemních akcí, zázemí kanceláří v Praze na Palmovce s kvalitním vybavením i pro sportovce a milovníky jídla a kávy, po vzájemné dohodě možnost částečného home office, a další
Qinshift Czechia s.r.o.
Voctářova 2500/20a
180 00 Praha
IČO: 27408787
Datová schránka: nhydfe7
Další informace:
GPS: 50.103432382149,14.468741311964,
S-JTSK: -739068.50 -1041588.01,
RUIAN: 78938783
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?