- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Pro stále rostoucí, mezinárodní firmu hledáme zkušeného strategického nákupčího.
Firma má sídlo 20 minut od Plzně avšak Vaše pracovní prostředí by bylo převážně doma.
- Nákup přímého materiálu pro výrobu
- Tvorba a vedení výběrových řízení, hodnocení nabídek a příprava individuálních a rámcových smluv
- Plnění cílů v rámci snižování nákladů svěřené komodity
- Tvorba analýz tržních podmínek a nákupů svěřené komodity
- Tvorba a implementace budoucích produktových strategií
- Systematický SRM pro zajištění výhodných nákupních podmínek,
- Nezávislá komunikace s dodavateli v češtině, angličtině (příp. v němčině),
- Účast na procesech optimalizace nákupních procesů a na auditech dodavatelů
- Správa smluv včetně NDA non-disclosure agreement, množstevních a rámcových kontraktů, a smluv o zajištění kvalitativních požadavků
- Monitoring plnění sjednaných cílů
- min. středoškolské vzdělání
- zkušenosti s vedením výběrových řízení vyjednáváním dodavatelských smluv (SLA) a znalost související právní problematiky
- tvorba nákupních analýz, analýz vývoje tržních podmínek v oblasti vybavení infrastruktury, služeb, office, údržby, školení, HR a právního poradenství
- uživatelská znalost MS OFFICE (EXCEL) / SAP výhodou
- znalost technické dokumentace (schopnost číst technické výkresy)
- znalost AJ (min. úroveň B2)
- komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti
- smlouva na dobu určitou (zástup za RD na 2 roky) se zkušební dobou 3 měsíce
- 5 týdnů dovolené v kalendářním roce
- příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % z hrubé měsíční mzdy
- příspěvek na Vánoce ve výši 25 % z hrubé mzdy měsíční mzdy
- stravování zdarma
- roční bonus
- bonus za senioritu
- sodexo Cafeteria nebo MultiSport karta v hodnotě 6.000 Kč
- příspěvky na dopravu 3 Kč/km - hrazena 1 cesta do práce

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.