- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Pro stále rostoucí, mezinárodní firmu hledáme zkušeného strategického nákupčího.
Firma má sídlo 20 minut od Plzně avšak Vaše pracovní prostředí by bylo převážně doma.
- Nákup přímého materiálu pro výrobu
- Tvorba a vedení výběrových řízení, hodnocení nabídek a příprava individuálních a rámcových smluv
- Plnění cílů v rámci snižování nákladů svěřené komodity
- Tvorba analýz tržních podmínek a nákupů svěřené komodity
- Tvorba a implementace budoucích produktových strategií
- Systematický SRM pro zajištění výhodných nákupních podmínek,
- Nezávislá komunikace s dodavateli v češtině, angličtině (příp. v němčině),
- Účast na procesech optimalizace nákupních procesů a na auditech dodavatelů
- Správa smluv včetně NDA non-disclosure agreement, množstevních a rámcových kontraktů, a smluv o zajištění kvalitativních požadavků
- Monitoring plnění sjednaných cílů
- min. středoškolské vzdělání
- zkušenosti s vedením výběrových řízení vyjednáváním dodavatelských smluv (SLA) a znalost související právní problematiky
- tvorba nákupních analýz, analýz vývoje tržních podmínek v oblasti vybavení infrastruktury, služeb, office, údržby, školení, HR a právního poradenství
- uživatelská znalost MS OFFICE (EXCEL) / SAP výhodou
- znalost technické dokumentace (schopnost číst technické výkresy)
- znalost AJ (min. úroveň B2)
- komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti
- smlouva na dobu určitou (zástup za RD na 2 roky) se zkušební dobou 3 měsíce
- 5 týdnů dovolené v kalendářním roce
- příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % z hrubé měsíční mzdy
- příspěvek na Vánoce ve výši 25 % z hrubé mzdy měsíční mzdy
- stravování zdarma
- roční bonus
- bonus za senioritu
- sodexo Cafeteria nebo MultiSport karta v hodnotě 6.000 Kč
- příspěvky na dopravu 3 Kč/km - hrazena 1 cesta do práce
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.