- 45 000 – 59 999 Kč
- Plný úvazek
Hledáte právě práci ? Jste proaktivní, samostatný a máte zkušenosti s řízením účetního týmu? Pak pro Vás máme pracovní nabídku v Karviné. Pro našeho významného klienta působícího ve výrobní oblasti, hledáme kandidáta na pozici Hlavní účetní. Nabízíme příležitost stát se klíčovým členem rychle se rozvíjející společnosti a týmu.
Řízení a kontrolování účetní agendy.
Příprava a kontrola měsíčních, čtvrtletních a ročních výkazů.
Zpracování daňového přiznání k DPH, souhrnné hlášení a kontrolní hlášení.
Spolupráce s auditory a dalšími externími partnery.
Podílení se na tvorbě interních směrnic a postupů.
Spolupráce s ostatními odděleními a poskytování podpory při tvorbě rozpočtů.
Řízení zpracování mzdového účetnictví.
Vedení týmu 4 samostatných účetních.
Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie.
Znalost daňových a účetních předpisů a zákonů.
Schopnost samostatné práce a práce v týmu.
Klíčová je znalost AJ na komunikativní úrovni (min. úroveň B1).
Zkušenost na vedoucí pozici ideálně 4 roky.
Praktická zkušenost s kompletní účetní závěrkou a daňovou problematikou.
Znalost české účetní a daňové legislativy a schopnost implementovat její změny.
Znalost práce v SAP, dobrá znalost MS Office. .
Atraktivní finanční ohodnocení s nástupní mzdou.
Práci na hlavní pracovní poměr s nástupem ihned nebo dle domluvy.
13. a 14. mzda.
Příspěvky na stravování (obědy již od 1 Kč).
25 dní dovolené za rok.
Pracovní dobu od pondělí do pátku od 6:00 - 14:40; s možností začít až v 7:00.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Jazykové kurzy.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat. Pošlete mi svůj životopis pro nezávazný pohovor.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.