- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
VŠECHNO VÁS NAUČÍME!
Většinu dne Vám zabere různorodá komunikace se zákazníky po telefonu, společné hledání individuálních řešení, nastavení služeb a zodpovídání případných dotazů.
Pracujete ale i s interními systémy a řešíte základní administrativu.
Protože produkty a služby skvěle znáte (v tom Vám pomůžou naši interní trenéři), dokážete je představit zákazníkům.
Vše Vám na místě ukážeme, provedeme pracovištěm a dopodrobna Vás seznámíme s pracovní náplní + seznámení se s případnými budoucími kolegy :)
A jako podporu pro nováčky pro Vás máme 12 000 Kč !!!
S ČÍM U NÁS MŮŽETE POČÍTAT:
Chápeme, že pracovní náplň je důležitá, ale nepracujeme jen pro dobrý pocit :) u nás si přijdete na pěkné peníze i benefity!
Začínáte na 17 000 (z toho příplatek za flexibilitu 2000) + bonusy
Průměrné bonusy 5 – 10 000 Kč. Vaše bonusy však mohou být i výrazně vyšší = je to čistě na Vaší šikovnosti.
Kdo, se k nám přidá, získá nováčkovský bonus 12 000!
Stravenky v hodnotě 80 Kč ihned od nástupu.
Masáže na pracovišti ZDARMA
Dotované automaty na kávu i občerstvení
Firemní neomezený tarif s 10 GB internetu za symbolickou cenu 89 Kč
Odměna za doporučení nového kolegy ve výši 15 000 Kč
Nabízíme i úvazky na 8, 6 nebo 4 hodiny denně
Příjemné pracovní prostředí v centru Brna a skvělý tým milých kolegů
Reálnou možnost osobnostního i kariérního růstu (vstupní školení a navazující tréninky). Přes 80% našich supervizorů jsou bývalí konzultanti!
Širokou škálu zajímavých zaměstnaneckých benefitů (stravenky, lístky na sportovní akce, relaxační zóna s masážními křesly, slevy u partnerských společností, zaměstnanecké výhodné tarify, týmové a firemní akce atd.)
FUN zone – odpočineš si u ping pongu s kolegy :)
Multisport kartička za 300 Kč
Odpočineš si o týden déle = 25 dní dovolené
HLEDÁME FAJN KOLEGU, KTERÝ:
Je flexibilní (je třeba vykrýt jak ranní, ale i pozdější směny, vše ale víte měsíc předem a hlavně si umíme vyjít vstříc :))
Rád komunikuje s lidmi, je upovídaný a pro úsměv nejde daleko
Chce ovlivnit svou mzdu a nespokojí se jen se základem
Ovládá práci s počítačem a nebojí se myší (těch počítačových)
Stojí o možnost stoupat ve své kariéře výš a výš (a že tady těch schůdků máme)!
Zní to zajímavě? Neváhejte a napište nám :)
Více o pozici v odkazu níže
https://www.youtube.com/watch?v=pAaQcF6veMM&feature=youtu.be

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.