- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš zkušenosti v oblasti nákupu a chceš si každý den procvičovat angličtinu? Hledáš nové profesní uplatnění ve fajn kolektivu? Zajímá Tě stabilní zaměstnání se spoustou benefitů?
Pro výrobní společnost se sídlem na Vysočině hledám nového kolegu/kolegyni do týmu operativního nákupu!
Náplň práce:
- komunikace s dodavateli a výrobou
- řešení poptávek materiálu z výroby
- objednávky materiálu u dodavatelů po celém světě
- řízení skladových zásob
- řešení dodavatelských reklamací
- aktualizace dat v systému plánování
- SŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- praxi v nákupu či příbuzné oblasti
- znalost práce na PC (hlavně Excel)
- schopnost samostatného rozhodování, ale i týmové práce
- dobré komunikační schopnosti, pečlivost a zodppvědnost
- fixní plat + další bonusy
- nápomocný kolektiv
- pravidelné příspěvky do Cafeterie
- dotované stravování
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dopravu a po roce i na penzijko
- firemní akce pro dospělé i děti
Zaujala Vás nabídka? Pak se prosím přihlaste přes "odpovědět"
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?