***IT process analyst***

Praha
55.000 – 70.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)

O nás

Hledáme nového kolegu/kolegyni do IT Operations týmu, který se postará o nastavení, dohled a neustálé zlepšování IT procesů. Vaší zodpovědností bude, aby provozní činnosti odpovídaly interním kontrolním pravidlům, principům governance a požadavkům centrály.
 

     

       

        Co bude náplní práce?

        • pravidelně provádět kontrolní kroky a připravovat reporty v rámci systému interních kontrol (ICS)
        • udržovat dokumentaci k IT procesům tak, aby byla v souladu s interními standardy i požadavky centrály
        • připravovat podklady pro měsíční reporting IT Operations pro management
        • zastřešit oblast governance, compliance a vybrané aktivity v oblasti risk managementu, ve spolupráci s kolegy z IT Security
        • zapojit se do projektů v rámci IT Operations – buď jako specialista na ITSM procesy, nebo jako projektový manažer
        • podílet se na rozvoji procesů podle ITIL (Incident, Change, Problem Management) a hledat způsoby, jak zvýšit efektivitu a kvalitu provozu

        Co byste měl/a mít?

        • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
        • praxi v IT Service Managementu nebo IT Operations (min. 2 roky)
        • znalost ITIL, výhodou je orientace v dalších frameworkech (např. COBIT)
        • zkušenost s reportingem, vedením dokumentace a kontrolními aktivitami
        • angličtinu na úrovni, která vám umožní domluvit se i psát
        • schopnost pracovat samostatně, ale zároveň dobře fungovat v týmu
        • výhodou jsou znalosti MS Office a zkušenosti s nástroji jako Jira či ServiceNow

        Co nabízíme?

        • 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna navíc
        • možnost částečné práce z domova (až 2 dny týdně)
        • výhodný operativní leasing pro zaměstnance
        • bezúročnou zaměstnaneckou půjčku
        • podporu vzdělávání a profesního růstu
        • příspěvek na penzijní spoření (3 % z hrubé mzdy)
        • stravenkový paušál 130 Kč/den plně hrazený firmou
        • roční příspěvek na volnočasové a relaxační aktivity
        • zvýhodněný mobilní tarif
        • Multisport kartu

        Benefity

        • Dovolená navíc
        • Finanční bonusy / prémie
        • Firemní akce
        • Pružná pracovní doba
        • Vzdělávací kurzy
        • Příspěvek na sport
        • Příspěvek na stravování
        • Přátelské prostředí

        Sídlo firmy

        JOBSTART s.r.o.
        Vodičkova 736/17
        110 00 Praha

        IČO: 28494482
        Datová schránka: 44cd8i5
        Další informace:
        GPS: 50.0800878,14.4236323,
        S-JTSK: -742762.62 -1043826.89, RUIAN: 21705321

        Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

        Přečtěte si aktuální články z naší poradny

        Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

        Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

        Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

        Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

        Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

        Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

        Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

        Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

        První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

        Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

        Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

        Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

        Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

        SKVĚLÝ TIP

        Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

        CHCI VYHRÁT