- Zkrácený úvazek
Co bude tvým úkolem?
- Budeš přijímat hovory zákazníků innogy, kteří by rádi vyřešili přepis odběrného místa nebo adresu odběru elektřiny či plynu
- Může se stát, že budeš zákazníkovi volat i ty, a to v případě, že si zadá žádost o přepis prostřednictvím webové aplikace
- Přepisem však tvá práce nekončí! Přejdeš plynule k prodejní části, ve které zákazníkovi doprodáš další produkty na míru
- Do práce budeš chodit od pondělí do pátku v rámci dvou směn, a to 8 – 16 h nebo 9 – 17 h. Víkendy máme volné!
Jak poznáš, že je pozice ta pravá právě pro tebe?
- Komunikativnost a schopnost jednat se zákazníky patří mezi tvé silné stránky
- Jsi zodpovědný a pečlivý
- Prodej ti není cizí
- Umíš pracovat s počítačem a MS Office (SAP, CRM výhodou)
- Výhodou je zkušenost s administrativou nebo přepisem dat
Na co se u nás můžeš těšit?
- Mzdu složenou ze 3 částí: fixní mzdy 25 100 Kč až 26 200 Kč, variabilní mzdu 15% z fixní částky odvíjející se od tvého výkonu a provize z prodeje
- Na zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu
- 27 000 Kč na rok v rámci benefitního portálu, které můžeš využít například na dovolenou, wellness, penzijní spoření, životní pojištění a mnoho dalších
- Stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč za každý odpracovaný den
- Zkrácenou pracovní dobu 7,5 h (plus 0,5 h na oběd)
- K odpočinku 45 dní volna (25 dní dovolené, 3 až 5 dní osobního volna a dohromady 15 dní volna díky zkrácené pracovní době)
- Home Office po zaučení
- Příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji v rámci společnosti
- Pravidelné týmové a celofiremní akce
Pokud se vidíš v roli Specialisty přepisového týmu, pošli nám svůj životopis a my se ti brzy ozveme. V případě jakýchkoliv dotazů neváhej kontaktovat naši recruiterku Dominiku na tel. zobrazit tel. číslo .
Těšíme se na tebe!



