- 57 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Technický koordinátor – plánování a údržba komunikací – vhodné pro absolventy🎓
🚀 Hledáš kariérní start, kde budeš kombinovat technické myšlení, analýzy a administrativu? Připoj se k našemu týmu na generálním ředitelství a staň se odborníkem na plánování a koordinaci oprav dopravní infrastruktury!
Jako technický koordinátor se budeš věnovat širokému spektru úkolů zaměřených na údržbu a opravy komunikací. Většina práce probíhá v kanceláři, kde:
Zpracováváš podklady a protokoly Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI)
Podílíš se na sestavování a aktualizaci plánu údržby
Řešíš související administrativu a analýzy
Úzce spolupracuješ s kolegy a vedoucím
Postupně se zapojuješ do metodického vedení regionálních týmů
I když budeš mít odpovědnost, nikdy na to nebudeš sám/sama – budeš mít podporu vedoucího, který vše kontroluje a dohlíží na správnost výstupů.
Na této pozici využiješ technické myšlení a schopnost hledat souvislosti. Postupně si osvojíš technické i ekonomické aspekty této práce, díky čemuž budeš mít možnost dále odborně růst. Uvidíš, jaké dopady má tvá práce na zlepšení dopravní infrastruktury v ČR.
🎓 VŠ nebo SŠ technického či ekonomického zaměření – ideální pro absolventy
💡 Ochotu učit se a získávat nové dovednosti.
🧷 Uživatelskou znalost MS Office.
🔩 Technické myšlení a schopnost vidět souvislosti.
🗣️ Komunikativnost, pečlivost a spolehlivost.
🚗 Řidičský průkaz sk. B.
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky:
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: zaslat email (do předmětu uveďte „Technický pracovník – opravy a údržba komunikací (36-2025)"

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.