- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Technický koordinátor – plánování a údržba komunikací – vhodné pro absolventy🎓
🚀 Hledáš kariérní start, kde budeš kombinovat technické myšlení, analýzy a administrativu? Připoj se k našemu týmu na generálním ředitelství a staň se odborníkem na plánování a koordinaci oprav dopravní infrastruktury!
Jako technický koordinátor se budeš věnovat širokému spektru úkolů zaměřených na údržbu a opravy komunikací. Většina práce probíhá v kanceláři, kde:
Zpracováváš podklady a protokoly Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI)
Podílíš se na sestavování a aktualizaci plánu údržby
Řešíš související administrativu a analýzy
Úzce spolupracuješ s kolegy a vedoucím
Postupně se zapojuješ do metodického vedení regionálních týmů
I když budeš mít odpovědnost, nikdy na to nebudeš sám/sama – budeš mít podporu vedoucího, který vše kontroluje a dohlíží na správnost výstupů.
Na této pozici využiješ technické myšlení a schopnost hledat souvislosti. Postupně si osvojíš technické i ekonomické aspekty této práce, díky čemuž budeš mít možnost dále odborně růst. Uvidíš, jaké dopady má tvá práce na zlepšení dopravní infrastruktury v ČR.
🎓 VŠ nebo SŠ technického či ekonomického zaměření – ideální pro absolventy
💡 Ochotu učit se a získávat nové dovednosti.
🧷 Uživatelskou znalost MS Office.
🔩 Technické myšlení a schopnost vidět souvislosti.
🗣️ Komunikativnost, pečlivost a spolehlivost.
🚗 Řidičský průkaz sk. B.
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky:
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: zaslat email (do předmětu uveďte „Technický pracovník – opravy a údržba komunikací (36-2025)"
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?