Odborný asistent/ka - pobočka Praha Jesenice

Horní Jirčany, Jesenice, Praha-západ
30.000 – 42.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme středně velká elektromontážní společnost s více jak 30ti letou tradicí, žádný korporát. Realizujeme elektromontážní a servisní práce po celé ČR. Naše pobočka v Praze realizuje významný rozsah tržeb a je usazena v příjemném prostředí rodinných domů s krásnou vzrostlou zahradou.   

Nabízíme pracovní smlouvu na dobu neurčitou (první rok na dobu určitou) a dlouhodobou perspektivu. Čeká tě pestrá a různorodá pracovní činnost, která je vhodná pro člověka s týmovým duchem a ochotou učit se nové věci.  

Náplň práce:

  • Vystavování objednávek, evidence a kontrola faktur v IS Helios
  • Zpracování a kontrola docházek v systému Giriton
  • Zajištění plynulého chodu pobočky
  • Správa objednávek kancelářského materiálu
  • Správa vozového parku pobočky – zpracování výkazu od vozidel, zajištění servisu, výměny pneu, STK
  • Evidence a správa pokladny
  • Občasné zavážení staveb společnosti materiálem – Praha a okolí (osobní vozidlo / pickup)
  • Přípravná činnost pro realizaci zakázek dle tvých schopností a zkušeností. 

Co od Vás očekáváme:

  • Technické zaměření a ochotu učit se nové věci
  • Flexibilitu a samostatnost ve své činnost (po zapracování :) ) 
  • Dobrou znalost MS Office 
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Pečlivost a aktivní přístup
  • Aktivní řízení vozidla
  • Schopnost organizovat si práci, mít ve věcech pořádek

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pestrou a různorodou práci v oblasti administrativy, přípravy zakázek a případně rozpočtování
  • Nástup ihned nebo dle dohody
  • 4 týdny dovolené + 5 dnů Freedays + 2 dny Sick days
  • prémie k platu 2x ročně
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou (po 1. roce), možnost zkráceného úvazku dle dohody (min 4 hodiny)
  • Zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • Benefity v rámci sociálního programu firmy – stravenkový paušál 100 Kč/den, pojištění, firemní akce, školení, multisport karta

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

TIPA Telekom plus a.s.
Hrotovická 169
674 01 Třebíč

IČO: 27746631
Datová schránka: 3tmgn3q
Další informace:
GPS: 49.205405,15.897735,
S-JTSK: -649472.92 -1153813.76, RUIAN: 18761402

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.