- Plný úvazek
O nás
Jste organizačně zdatná/ný? Baví Vás administrativní práce? Pak přijďte k nám!
Jsme rodinná firma OLMAN SERVICE s. r. o, a na trhu práce jsme již 32 let a pro naši pobočku v Praze hledáme novou kolegyni/nu na pozici Asistent/ka pobočky.
Jaká Vás čeká pracovní doba? Pondělí až Pátek od 7:00/8:00 do 15:30/16:30 hodin
A kde se nachází naše kancelář?
V krásném prostředí Praze 5, Radlicích, ul. Na Farkáně IV 221/36.
Náplň práce:
- Kompletace personálních podkladů a pracovních složek
- Pomocné personální práce, práce s uchazeči o zaměstnání
- Emailová a telefonická komunikaci
- Správa došlé a odchozí pošty
- Tvorba tabulek v Excelu, zpracování databází
- Zadávání dat do PC
- Zpracování podkladů pro pracovní smlouvy a DPP
- Archivace dokumentů
- Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb
- Zajišťuje jednoduchý servis příchozích klientů a obchodních partnerů na pobočku
- Správa kanceláře a budovy (termíny revizí, komunikace s nájemníky)
- Obsluha datových schránek
- Zajišťování občerstvení (objednávky u dodavatelů)
Co od Vás očekáváme:
- Úplné střední nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou
- Výbornou znalost českého jazyka
- Organizační a komunikační schopnosti
- Znalost práce s PC a internetu
- Čistý výpis z rejstříku trestů
Co Vám můžeme nabídnout:
- Moderně vybavenou kancelář v příjemném prostředí
- Přispějeme Vám na obědy formou stravenek
- Když se Vám pokazí pračka, rádi Vám na ni půjčíme.