- 40 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Barvy. Puntíky. Netradičnost. To je česká fashion značka Vuch. Stojí za ní silný příběh, neotřelý design a trefa do barevného - tím totiž před několika lety udělala díru do trhu. Vznikla v roce 2015 na popud dvou kamarádů. Martin a Ondřej dlouho přemýšleli, do čeho by se mohli společně pustit. Ondřej měl zkušenosti s on-line bussinesem a Martin zase s grafikou a estetikou. Společně po dlouhém průzkumu trhu se rozhodli právě pro svět módy. Vymysleli první model peněženek - barvy, puntíky a netradiční marketingové pojetí celého projektu.
VUCH se specializuje převážně na on-line prodej doplňkového módního zboží (peněženky, kabelky, batohy atd..) a patří mezi největší hráče ve střední Evropě. Ročně obsloužíme stovky tisíc zákazníků nejen v České Republice, ale i na Slovensku, Maďarsku a dalších zemích Evropy. Poměrně dynamicky rosteme, jak cestou rozšiřováním sortimentu nebo další expanzí. Růst sebou nese i spousty příležitostí pro nás jako pro společnost, tak i pro další šikovné a schopné lidi.
Snažíme se posilovat náš tým a reagovat tak na růst společnosti. Aby vše dokonale fungovalo, potřebujeme posílit pozici marketingového ředitele, který nám pomůže dostat naše netradiční módní kousky plné barev a radost ještě k většímu množství zákazníků. Do čela marketingu hledáme člověka, který si něčím takovým prošel a nebo má dost ambicí v této roli uspět. V roce 2021 jsme utržili 140 mio CZK a letos bychom mohli atakovat hranici více než 200 mio CZK. Do roku 2025 chceme dosáhnout tržeb více než 500 mio, pokračovat v expanzi v rámci celé Evropy a pracovat na dalším zvyšování známosti značky. Jedná se o jednu z klíčových pozic ve společnosti, která patří do vedení a je zodpovědná za řízení rozpočtu ve vyšších desítkách mio.
Jak oba zakladatelé a kamarádi přemýšlí, si můžete přečíst nebo poslechnout na spoustě míst. Zajímavý rozhovor naleznete v časopisu Forbes zde : https://forbes.cz/od-citu-k-byznysu-jak-chrudimska-modni-firma-vystrelila-o-tisic-procent/ a malou ukázku o tom, jak Martin přemýšlí o řízení e-shopu a značce naleznete zde: https://mladypodnikatel.cz/tvorba-rizeni-eshopu-vuch-t39397
marketingová strategie pro značku a jednotlivé trhy
expanze, řízení zahraničních trhů
řízení rozpočtu - net sales / marketingové náklady / krycí příspěvek / KPI
řízení a rozvoj veškerých marketingových kanálů
práce s cenotvorbou, řízení akcí, slevový mix
práce s daty a jejich interpretace
performance marketing, social marketing
příprava a exekuce marketingového plánu / kampaní
odpovědnost za obsah a PR
brand building
komunikace se zákazníky, retence a zákaznická spokojenost
věrnostní systém
synchronizace MKT plánů a nákupního oddělení
řízení externích partnerů, agentur atd.
marketingové technologie, analytika a data
rozvoj webu a konverzní poměr
výzkumy trhu, brand awareness
personální plánování a odměňování týmu
reporting, účast na poradách
osobní a znalostní rozvoj
jsme flexibilní společnost, hledáme dynamického a aktivního člověka
zkušenost v oblasti marketingu, online marketingu apod. min 5 let
silnou orientací v různých kanálech od brand kampaní až po výkonnostní kampaně
práce s daty, GA, BI, umět vyhodnocovat
pozitivní vztah k online prostředí / e-commerce
zkušenosti s vedením týmu a spolupráce s agenturami / externisty
komunikativnost, maximální odpovědnost, profesionální a příjemné vystupování
silná motivace a touha uspět v pozici
být na jedné vlně s kreativním týmem
zajímavou příležitost a možnost být u úspěchu poměrně významného e-commerce projektu z ČR
motivační systém odměn a ročních prémií
pokud budou obě strany spokojeny, můžeš být motivován na budoucí hodnotě celé společnosti
získávat zajímavé zkušenosti a kontakty v rámci dalších projektů ze skupiny Astratex.cz, SportObchod.cz, Spokojenypes.cz, Oveckarna.cz, Grizly.cz a další...
dostatečnou volnost v prosazování svých nápadů a záměrů
pracovní a časovou flexibilitu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?