- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Barvy. Puntíky. Netradičnost. To je česká fashion značka Vuch. Stojí za ní silný příběh, neotřelý design a trefa do barevného - tím totiž před několika lety udělala díru do trhu. Vznikla v roce 2015 na popud dvou kamarádů. Martin a Ondřej dlouho přemýšleli, do čeho by se mohli společně pustit. Ondřej měl zkušenosti s on-line bussinesem a Martin zase s grafikou a estetikou. Společně po dlouhém průzkumu trhu se rozhodli právě pro svět módy. Vymysleli první model peněženek - barvy, puntíky a netradiční marketingové pojetí celého projektu.
VUCH se specializuje převážně na on-line prodej doplňkového módního zboží (peněženky, kabelky, batohy atd..) a patří mezi největší hráče ve střední Evropě. Ročně obsloužíme stovky tisíc zákazníků nejen v České Republice, ale i na Slovensku, Maďarsku a dalších zemích Evropy. Poměrně dynamicky rosteme, jak cestou rozšiřováním sortimentu nebo další expanzí. Růst sebou nese i spousty příležitostí pro nás jako pro společnost, tak i pro další šikovné a schopné lidi.
Snažíme se posilovat náš tým a reagovat tak na růst společnosti. Aby vše dokonale fungovalo, potřebujeme posílit pozici marketingového ředitele, který nám pomůže dostat naše netradiční módní kousky plné barev a radost ještě k většímu množství zákazníků. Do čela marketingu hledáme člověka, který si něčím takovým prošel a nebo má dost ambicí v této roli uspět. V roce 2021 jsme utržili 140 mio CZK a letos bychom mohli atakovat hranici více než 200 mio CZK. Do roku 2025 chceme dosáhnout tržeb více než 500 mio, pokračovat v expanzi v rámci celé Evropy a pracovat na dalším zvyšování známosti značky. Jedná se o jednu z klíčových pozic ve společnosti, která patří do vedení a je zodpovědná za řízení rozpočtu ve vyšších desítkách mio.
Jak oba zakladatelé a kamarádi přemýšlí, si můžete přečíst nebo poslechnout na spoustě míst. Zajímavý rozhovor naleznete v časopisu Forbes zde : https://forbes.cz/od-citu-k-byznysu-jak-chrudimska-modni-firma-vystrelila-o-tisic-procent/ a malou ukázku o tom, jak Martin přemýšlí o řízení e-shopu a značce naleznete zde: https://mladypodnikatel.cz/tvorba-rizeni-eshopu-vuch-t39397
marketingová strategie pro značku a jednotlivé trhy
expanze, řízení zahraničních trhů
řízení rozpočtu - net sales / marketingové náklady / krycí příspěvek / KPI
řízení a rozvoj veškerých marketingových kanálů
práce s cenotvorbou, řízení akcí, slevový mix
práce s daty a jejich interpretace
performance marketing, social marketing
příprava a exekuce marketingového plánu / kampaní
odpovědnost za obsah a PR
brand building
komunikace se zákazníky, retence a zákaznická spokojenost
věrnostní systém
synchronizace MKT plánů a nákupního oddělení
řízení externích partnerů, agentur atd.
marketingové technologie, analytika a data
rozvoj webu a konverzní poměr
výzkumy trhu, brand awareness
personální plánování a odměňování týmu
reporting, účast na poradách
osobní a znalostní rozvoj
jsme flexibilní společnost, hledáme dynamického a aktivního člověka
zkušenost v oblasti marketingu, online marketingu apod. min 5 let
silnou orientací v různých kanálech od brand kampaní až po výkonnostní kampaně
práce s daty, GA, BI, umět vyhodnocovat
pozitivní vztah k online prostředí / e-commerce
zkušenosti s vedením týmu a spolupráce s agenturami / externisty
komunikativnost, maximální odpovědnost, profesionální a příjemné vystupování
silná motivace a touha uspět v pozici
být na jedné vlně s kreativním týmem
zajímavou příležitost a možnost být u úspěchu poměrně významného e-commerce projektu z ČR
motivační systém odměn a ročních prémií
pokud budou obě strany spokojeny, můžeš být motivován na budoucí hodnotě celé společnosti
získávat zajímavé zkušenosti a kontakty v rámci dalších projektů ze skupiny Astratex.cz, SportObchod.cz, Spokojenypes.cz, Oveckarna.cz, Grizly.cz a další...
dostatečnou volnost v prosazování svých nápadů a záměrů
pracovní a časovou flexibilitu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.