- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáte novou výzvu v oblasti účetnictví? Máte rádi, když je práce zajímavá a různorodá? Připojte se k týmu a staňte se součástí projektu, který spojuje preciznost účetnictví s atraktivitou výroby mimo automotive sektor. Nabízíme příležitost k osobnímu i profesnímu růstu v podpůrné a dynamické firemní kultuře.
náplň práce
správa a třídění transakcí v hlavní knize, účtech na zaplacení, skladu a výdajích
uzavírání měsíčních a ročních účtů a balancování účetních výkazů
kontrola účetních výkazů, aby byly přesné a kompletní
příprava měsíčních finančních analýz a reportů
práce s mezinárodními organizacemi a multi-měnovým prostředím
poradenství kolegům ohledně finančních otázek
implementace nových účetních politik a zajištění jejich souladu s předpisy
příprava dokumentů pro audit společnosti
řešení daní a daňových přiznání ve spolupráci s externími daňovými poradci
práce se systémem SAP a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
dodržování interních kontrol a systémů pro zajištění integrity dat
plánování a podpora ročního rozpočtu a dohled nad audity
komunikace s kolegy, managementem a klienty
co vám nabídneme
atraktivní mzdové ohodnocení
zajímavá příležitost stát se součástí nového projektu v ČR
podpůrná firemní kultura
firemní školení a rozvojové programy
pracovní smlouva na dobu neurčitou
možnost profesního růstu
nástup možný ihned
co od vás očekáváme
VŠ vzdělání v účetnictví nebo ekonomice, nebo odpovídající kombinace vzdělání a zkušeností
minimálně 3 roky zkušeností v účetnictví
zkušenosti s účetnictvím ve výrobním prostředí
analytické schopnosti
znalost aktuálních zákonů a účetních předpisů
angličtina na komunikativní úrovni
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?