- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme menší firma podnikající v cestovním ruchu. Provozujeme dva hotely v Praze (24 a 55 pokojů) a sezonní cestovní kancelář zaměřenou na lyžování v Alpách (zejména Francie, okrajově Itálie, Rakousko).
Do našeho malého týmu hledáme kolegu či kolegyni se zájmem o všestrannou obchodní a administrativní práci v rámci firmy. Potřebujeme dynamickou osobu, která se ráda pustí do čehokoliv, co bude zrovna třeba. Bude vnímat výzvy a reagovat na ně. Nebude se bát nových věcí a jakékoliv práce. Nutné je jazykové vybavení, výborné komunikační dovednosti a obchodní duch. Bude se podílet na práci v rámci rezervačního a sales oddělení námi provozovaných hotelů a dále na práci v rámci lyžařské cestovní kanceláře.
Kdybyste se našli jen v jednom oboru (incoming, lyžařská cestovka), případně i na zkrácený úvazek, ozvěte se též.
- rodilého mluvčího v českém jazyce
- vysokou míru pečlivosti a zodpovědnosti za odvedenou práci
- hbitost
- dobrou úroveň AJ (budete komunikovat s obchodními partnery), další jazyky výhodou (FJ, IJ, NJ)
- uživatelskou znalost práce na pc
- vstřícný postoj k matematice, k excelu
- logické a analytické myšlení
- praxi, orientaci v oboru (cestovní ruch, hotelnictvi..)
- aktivního lyžaře se znalostí zahraničních středisek (zejména Francie, ale i Itálie, Rakousko)
- orientaci v problematice online ubytovacích portálů (booking, expedia atd.)
Část pracovní doby pro incoming:
- hotel revenue managment
- zpracování rezervací
- správa obchodních partnerů
- může být i práce na recepci hotelu
- jaro, léto větší podíl v incomingu
Část pracovní doby pro cestovní kancelář:
- prodej zájezdů, zpracovávání poptávek, komunikace s klienty a obchodními partnery
- zpracování plateb a zadávání do rezervačního systému
- kalkulace cen, příprava produktu
- příprava odbavení klientů (pokyny, vouchery)
- asistence klientům při pobytu v zahraničí
- podzim, zima větší podíl CK
Zašlete nám prosím Váš životopis a připojte i motivační dopis. Uveďte, proč Vás zajímá právě námi nabízená pozice a proč se dle Vás na tuto pozici hodíte právě Vy.
Těšíme se na Vaše odpovědi.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.