Asistent/ka provozu K2 moto Praha

Pracovní poměr práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp), dohoda o pracovní činnosti (dpč), dohoda o provedení práce (dpp)
Práce vhodná také pro absolventy, rodiče na mateřské / rodičovské dovolené
Lokalita Praha  Vrbova 1427/19, Braník, Praha, 147 00
Zadavatel K2 moto s.r.o. (K2 s.r.o.)
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Lidské zdroje a personální management, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Náborář / Náborářka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2)
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 2. 5. 2024

O nás

Máte rád/a, když se věci hýbou a okolnosti mění a umíte se v takovém prostředí orientovat? Umíte z kanceláře vyjít do provozu mezi lidi a zjistit co potřebují ? 

Přesně taková je práce v atraktivním prostředí motocyklů. 

K2 moto je autorizovaný prodejce motocyklů těch nejlepších světových značek, japonských i evropských, s třicetiletou tradicí. Naši prodejci i technici mají  motorky rádi a dobře jim rozumí. Aby naše firma mohla být jedničkou na českém trhu, potřebuje, aby se o naše zaměstnance a provozovny někdo dobře staral. Na to máme svoje, nebo externí specialisty. Nyní hledáme na zkrácený, případně i plný úvazek někoho, kdo nám tyto provozní a personální požadavky pomůže zjišťovat, zadávat a s podporou našich specialistů realizovat.  

Pokud Vás naplňuje různorodá činnost v dynamickém prostředí plném adrenalinu a nadšených lidí a v oblasti péče a týmové podpory jste jako doma, hledáme právě Vás.  

Zaujala Vás tato pozice?  

Napište nám pár řádků, proč bychom si měli vybrat právě Vás, připojte svůj životopis a my se s Vámi rádi setkáme.

-

Co bude třeba k Vašemu úspěchu u nás?

  • Vstřícné, přívětivé, trpělivé a pohotové jednání a umění rozpoznat potřeby týmu a klientů
  • Umět přemýšlet v souvislostech a samostatně a efektivně si plánovat úkoly podle priorit
  • Schopnost spolehlivě dodávat požadované výsledky a chuť být užitečný týmu
  • Schopnost střídat různé činnosti v průběhu dne, ale i schopnost soustředěné a svědomité práce při rutinních úkonech
  • Ochota přijímat změny a pomáhat je realizovat

Co získáte, když to budete mít ?

  • Práci v zajímavém dynamickém prostředí plném nadšených lidí a adrenalinu
  • Zajímavou různorodou činnost, kde se nebudete nikdy nudit
  • Příležitost stát se vyhledávanou týmovou  podporou
  • Možnost profesního růstu ve více oblastech
  • Možnost ovlivnit výši svého ohodnocení
  • Možnost zkráceného úvazku
  • Zajímavé bonusy a zaměstnanecké výhody

Náplň práce:

  • Zajišťování chodu provozovny - nákup materiálu, řešení závad, revize, další operativní činnosti.
  • Asistence při organizaci pracovních schůzek a porad, asistence návštěvám
  • Personální agenda - asistence při výběrových řízeních, nástupy zaměstnanců, docházka, pracovní pomůcky, BOZP, pracovní cesty, organizace brigád, školení apod.
  • Asistentce v oblasti údržby a rozvoje provozovny, správy a evidence a řešení požadavků zaměstnanců
  • Spolupráce s týmem asistentek a se specialisty z oblastí HR, majetku, účetnictví, mzdy a s týmem obchodní podpory 
  • Účast na rozvojových projektech společnosti

Benefity

  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Sickdays Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst Kariérní růst
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

TOP 10 pracovních portálů a 4 agregátory

V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

Návštěva lékaře v pracovní době a další překážky

Návštěva lékaře v pracovní době a další překážky

Stane se to velkému množství zaměstnanců –⁠ musíte k lékaři, který nemá volno brzy ráno nebo pozdě večer, musíte tedy lékaře navštívit ve své pracovní době. Ukážeme vám, co říká zákoník práce na téma návštěva lékaře v pracovní době. Zákoník práce a propustka k lékaři? Věděli jste, že zákoník práce nezná pojem propustka k lékaři? Abyste věděli o propustkách všechno, ukážeme vám, co by měla propustka k lékaři obsahovat.

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Zaměstnavatel nechce převzít výpověď

Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.

agenda AJ asistent auto bonus bonusy BOZP činnost den docházka evidence firma hledám hodnocení HR IT kancelář listy Most možnost mzdy náplň práce NDA obchodní ohodnocení OZP pec péče personální agenda plán pozice požadavky práce pracovní pracovní cesty Praha prostředí rozvoj růst řízení SOU specialist společnost společnosti spolupráce školení úvazek výhody výsledky zaměstnanců zaměstnanec zaměstnanecké výhody změny životopis asistence cesty české činnosti doma externí jednání kov list materiál náplň obchod oblast oblasti organizace personální podpory PR prodej profesní projekt příležitost případ řešení schopnost správy technici trh třída tým účetnictví úkol úkoly výběr zaměstnanecké
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena