- Plný úvazek
Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné kandidátky/kandidáty na pozici:
Recepční s AJ do mezinárodní pojišťovny v centru Prahy
Jak vypadá pracovní den?
Recepční má na starosti zejména zajištění bezproblémového chodu firemní recepce, který zpravidla obnáší:
- Vyřizování telefonických hovorů
- Evidenci a distribuci příchozí i odchozí korespondence
- Uvádění klientů, potenciálních zaměstnanců a obchodních partnerů a zajištění drobného občerstvení
- Vedení archivu kanceláře
- Objednávání služeb (kancelářské vybavení, taxi, kurýrní služby, občerstvení, booking hotelů/jízdenek atd.) dle aktuální potřeby
Dále je pracovní náplní úzká spolupráce s office managerkou společnosti a s dílčími týmy napříč organizací, z jejichž strany mohou přijít ad hoc úkoly.
Jak vypadá ideální kandidát/ka?
- Absolvent SŠ/VŠ s praxí min 6 měsíců v administrativě
- Zkušený uživatel MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- Má pokročilou znalost anglického jazyka
- Je komunikativní, optimistický a přátelský
- Zvládá pracovat lehce pod stresem
Co za to všechno můžeme nabídnout?
- Pracovní dobu od pondělí do pátku od 8:00 nebo 10:00 na 8 hodin denně
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy 1
- Odpovídající finanční ohodnocení s ročním bonusem
- Motivující balíček benefitů – stravenky, vzdělávací kurzy, příspěvek na sport i MHD
- Nástup ideálně v průběhu září 2016



