- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Informace o pracovním místě
administrativní podpora majitele (filtrování a vyřizování části e-mailové korespondence, sjednávání schůzek, vyplňování administrativních šablon apod.)
pomoc vedení s aktuální agendou
back-office a administrativní činnost
příprava jednoduchých nabídek služeb klientům
služební cesty do zahraničí
vyhledávání informací v interní databázi, webech atp.
péče o návštěvy (vaření kávy, zajištění materiálů atp.)
organizační a komunikační schopnosti
časová flexibilita a dobrý time-management
středně pokročilá znalost MS Word, Excel, PowerPoint, google apps. (zjm. kalendář, mail, disk)
proklientský přístup
samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost, trpělivost, vytrvalost
komunikativní znalost AJ/další jazyk výhodou
přátelské a kreativní prostředí
dynamicky se rozvíjející start-up firmu
možnost být u tvorby a zavádění procesů organizace
možnost pracovat částečně v kanceláři a částečně z domova
možný karierní růst (manažerská pozice)
Posílejte své odpovědi včetně životopisu s fotografií.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.