- 26 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracoviště: U Kyjovky 4507/7a, 695 01 Hodonín. Náplň práce: vyhledávání nových zákazníků a obchodních příležitostí, péče o přidělené stávající zákazníky, komunikace a rozvoj vztahů, práce v terénu, každodenní péče o zákazníky a budování značky lídra trhu, naslouchání přáním zákazníka a navrhování optimálních řešení, samostatné plánování a organizace denního programu, obchodní administrativa, reporty do interního IS, plnění společně nastavených cílů a plánů, prezentace firmy, produktů a služeb, zpracování cenových nabídek.
Očekáváme: minimálně SŠ vzdělání, profesionální a samostatnou osobnost, příjemné a reprezentativní vystupování, komunikační a prezentační dovednosti, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost a odbornost, zkušenosti s obchodním vyjednáváním, přesvědčivost, schopnost argumentovat, organizační schopnosti a komplexní myšlení, schopnost efektivního, strukturovaného vedení schůzek, čistý trestní rejstřík, znalost práce s MS Office na pokročilé úrovni, ŘP sk. B, bydliště v Hodoníně a okolí z důvodu cestování po svěřeném JM regionu výhodou.
Nabízíme: zázemí a zkušenosti zavedené, stabilní, rozvíjející se české firmy, možnost seberealizace a dlouhodobého pracovního uplatnění, individuální a motivující platové ohodnocení podle dosažených výsledků – pevná složka mzdy s motivačním ohodnocením výsledků a aktivity, služební automobil i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon, příjemné prostředí v novém, moderním areálu firmy, smysluplnou různorodou práci.
Benefity: firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, individuální rozvržení pracovní doby, bonusy/prémie, kafetérie, provize z prodeje, sleva na firemní výrobky/služby, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, závodní stravování.
Požadované vzdělání: minimálně Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou. Životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu:
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.