- Zkrácený úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Business support with ITALIAN
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Great opportunity for candidates who:
- are fluent in ITALIAN and ENGLISH,
- are used to provide excellent CUSTOMER SERVICE,
- would like to work for an INTERNATIONAL company in PRAGUE.
Your responsibilities:
- Ensuring that the needs of all customers are met
- Managing and processing orders from customers in a short timely manner
- Responding to customers´ inquiries and invoice queries (over the phone, email)
- Taking care of customers´ files/accounts and maintaining database records updated at all times
- Cooperation with other departments within the company – exchange of information, support finance department with payment claims and processing, etc.
REQUIREMENTS:
- Fluent in Italian and English
- High School Degree at least
- Previous experience in Customer service support/Call center/Sales (medical/pharmaceutical field is ideal)
- Excellent communication skills
- Problem-solving state of mind
- Good organization skills (time management)
BENEFITS:
- 5 weeks of vacation
- 5 sick days
- Cafeteria 4000 CZK/month
- Meal vouchers
- International environment