- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pro našeho zákazníka se sídlem v Brně, ulice Vídeňská (prodej luxusního nábytku) hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici
Skladník/Koordinátor zakázek včetně instalací
Hlavní činnosti na této pozici:
Manipulace se zbožím ve skladu
Nakládka a vykládka zboží
Mytí vozidel vozového parku
Řízení užitkových vozidel do 3,5t
Realizace instalací u zákazníků v ČR a SK (výjimečně v zahraničí – Německo, Francie, Anglie…)
Realizace instalací expozic a výstav
Komunikace se zákazníkem
PRO TUTO POZICI JE dŮLEŽITÁ VYSOKÁ FYZICKÁ SÍLA, ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ SK. b, ČASOVÁ FLEXIBILITA a také:
Pozitivní přístup k práci
Schopnost pracovat samostatně
Pevné morální zásady
Kandidát/KA musí splňovat tyto požadavky na pozici:
Řidičský průkaz sk. B
Trestní bezúhonnost
Vysoká fyzická síla (velká váha nábytku)
Dobré komunikační schopnosti a velká časová flexibilita
Co byste měli vědět:
Jedná se o malou firmu do 10ti zaměstnanců
Práce na této pozici je velmi časově flexibilní (pracovní program je závislý na instalacích u zákazníků, dodávkách zboží – může se stát, že kamion se zbožím přijede večer, kdy se zboží vykládá a druhý den se může vyjíždět k zákazníkovi až odpoledne, dopoledne je zaměstnanec doma. Pokud nejsou plánované instalace, může se stát, že jsou zaměstnanci i několik dní doma, byť mají plný plat a následně může být pracovní program zase náročnější)
Plat:
25 000 Kč + prémie
Nástup:
ihned
Smlouva:
Pracovní smlouva na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou
V případě Vašeho zájmu nám zašlete stručný životopis na e-mail: zobrazit tel. číslo
nebo volejte na telefonní číslo:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?