Administrátor/ka distribuce

Čestlice
34.000 – 35.700 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Vhodné také pro

O nás

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

V makro nás spojuje láska k jídlu, gastronomii a všemu co s ní souvisí. Jsme VELKOOBCHOD. Naši zákazníci jsou podnikatelé – péči a servis umíme zajistit jak malému bistru, tak i michelinské restauraci. Společně každý den pracujeme na tom, aby ve svém oboru uspěli. V makro je nás 3 500 a společně se staráme o téměř milion zákazníků. A pořád rosteme dál. Víme, že základem našeho úspěchu jsou naši lidé.

My na prodejnách naše zákazníky známe a máme s nimi dobré vztahy, to nás odlišuje od maloobchodu. Naši zákazníci jsou převážně podnikatelé, kteří se k nám pravidelně vrací. A my děláme vše proto, abychom byli dobrými partnery.

My administrátoři distribuce jsme jednoduše zodpovědní za zpracování dokumentů spojených s rozvozem zboží našim zákazníkům. Jako tým pracujeme na tom, aby veškerá administrativa k distribuci, běžela jako na drátkách. Těšíme se na nové kolegy, kteří se k nám přidají a stanou se spolu s námi krotiteli papírů.

JAKÁ PRÁCE VÁS ČEKÁ?

  • Zadávání dat do počítačového systému.
  • Komunikace se zákazníky po telefonu či e-mailem, přijímání objednávek zboží a konzultace vhodných alternativ, proaktivní nabízení zboží.
  • Spolupráce s kolegy z prodejního oddělení a obchodní jednotky.
  • Budete zpracovávat a fakturovat objednávky.
  • Zajistíte vyřízení a administraci dodacích listů a reklamací.
  • Budete pracovat s pokladním systémem a svěřenými penězi (hmotná zodpovědnost).
  • Na této pozici u nás jedeme v třísměnném provoze (+ 2x za měsíc směna o víkendu).

CO SE U NÁS CENÍ?

  • Chuť do práce, pozitivní energie a orientace na zákazníka.
  • Zkušenosti s prací na podobné pozici.
  • Znalost Microsoft Word a Microsoft Excel – budete pracovat v tabulkách a interních systémech.
  • Komunikativnost a zodpovědnost, zákazníci na nás spoléhají a potřebují mít vše přesně zpracované.
  • Dokážete si samostatně poradit i v neobvyklých situacích, máte logické myšlení.
  • Umíte pracovat s ručním skenerem, manipulační technikou a pokladnou.
  • Fyzická zdatnost.
  • Flexibilita a ochota pracovat na směny.
  • Výhodou může být zkušenost s prací na podobné pozici nebo praxe v administrativě.

ČÍM VÁS V MAKRO POTĚŠÍME?

  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Peníze už do 7. pracovního dne na účtu.
  • Čím déle u nás jste, tím víc si užíváte - body a příspěvek na kulturu, relax nebo příspěvek na penzijko roste s odpracovanými roky u nás. Navíc vám rádi zajistíme i Multisport kartu.
  • Stravenkový paušál až 1 840 Kč/ měsíčně
  • 5 týdnů dovolené.
  • Až 5 nákupních makro karet pro vás i vaše blízké.
  • Sleva 10 % na nákupy v makro.
  • Zvýhodněné tarify u mobilního operátora.
  • Sleva na pohonné hmoty.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Parkování zdarma.
  • Společné týmové akce.
  • A další zajímavé výhody…

Tak už na nic nečekejte, napište nám a přidejte se do našeho makro týmu!

TĚŠÍME SE, ŽE TO SPOLU ROZJEDEM.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
Jeremiášova 1249/7
155 00 Praha

IČO: 26450691
Datová schránka: shrccxc
Další informace:
GPS: 50.0544049,14.3115343,
S-JTSK: -751022.09 -1046966.86, RUIAN: 25166417

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.