Administrátor uživatelské podpory (IT)

Újezd nad Lesy, Praha
40.000 – 60.000 Kč
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 1. 11. 2025
Vhodné také pro

O nás

Společnost OBIS s.r.o. je na trhu IT již přes 30 let, poskytujeme služby vývoje a podpory autorského software pro úřady státní správy a místní samosprávy se zaměřením na podporu životních cyklů dokumentů, využití databází, automatizaci procesů. Poskytujeme autorská školení.

Administrátor uživatelské podpory - příjem a zpracování uživatelských požadavků. Hot-Line

Náplní práce je příjem požadavků zákazníků z došlých e-mailů, telefonních hovorů, zápis do firemního servisního systému včetně získávání podkladů pro řešitele požadavků a jejich přípravu v servisním systému. Na základě kvalifikace požadavku pak stanovení termínu plnění dle smluv a kontrola jejich splnění. Jako bonus je možno se zapojit do testování vyřešených požadavků za další finanční odměnu. 

Co od Vás očekáváme:

Samostatnost, chuť do práce, schopnost rychle se učit novým věcem, loajalita, komunikativnost. Znalost SQL velkou výhodou, ale není podmínkou.

Co Vám můžeme nabídnout:

Přátelský přístup, osobní rozvoj, možnost uplatnění vlastních návrhů a myšlenek, volnou pracovní dobu, další benefity dle vzájemné domluvy.

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

OBIS s.r.o.
Uherská 635
190 17 Praha

IČO: 62415603
Datová schránka: bssqxmh
Další informace:
GPS: 50.143391,14.57653,
S-JTSK: -730946.98 -1038351.98, RUIAN: 24991422

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.