O nás
Společnost OBIS s.r.o. je na trhu IT již přes 30 let, poskytujeme služby vývoje a podpory autorského software pro úřady státní správy a místní samosprávy se zaměřením na podporu životních cyklů dokumentů, využití databází, automatizaci procesů. Poskytujeme autorská školení.
Administrátor uživatelské podpory - příjem a zpracování uživatelských požadavků. Hot-Line
Náplní práce je příjem požadavků zákazníků z došlých e-mailů, telefonních hovorů, zápis do firemního servisního systému včetně získávání podkladů pro řešitele požadavků a jejich přípravu v servisním systému. Na základě kvalifikace požadavku pak stanovení termínu plnění dle smluv a kontrola jejich splnění. Jako bonus je možno se zapojit do testování vyřešených požadavků za další finanční odměnu.
Co od Vás očekáváme:
Samostatnost, chuť do práce, schopnost rychle se učit novým věcem, loajalita, komunikativnost. Znalost SQL velkou výhodou, ale není podmínkou.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský přístup, osobní rozvoj, možnost uplatnění vlastních návrhů a myšlenek, volnou pracovní dobu, další benefity dle vzájemné domluvy.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na spoření / pojištění