- Plný úvazek

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU
vhodné i pro absolventy/absolventky SŠ/VŠ s praxí na asistentské pozici
Máte předchozí pracovní zkušenost na asistentské pozici?
Mluvíte výborně anglicky a baví Vás administrativa?
Jste rádi v kontaktu s lidmi?
Umíte si perfektně organizovat svůj pracovní čas?
Potom budeme rádi, když se nám ozvete!
Co bude vaším každodenním úkolem a výzvou?
Kompletní správa časového rozvrhu (organizace schůzek a teambuildingových akcí)
Vyřizování telefonátů a korespondence
Koordinace meetingů
Organizace pracovních cest (ubytování, letenky, cestovní příkazy) a zajištění jejich vyúčtování
Správa drobných vydání, kontrola faktur, podpora kontroly rozpočtu daného útvaru
Administrativní podpora klíčových projektů
Práce s interními aplikacemi – žádanky, faktury, pracovní cesty apod.
Koordinace malých projektů
Co na oplátku nabízíme?
Práci pro prestižní mezinárodní společnost
Zodpovědnou pozici s vysokou mírou samostatnosti
Možnost kariérního postupu
Dobré finanční ohodnocení
Nástup: ASAP
Těšíme se na Vaše CV v českém a anglickém jazyce.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím svých osobních údajů uvedených v zaslaných materiálech společnosti SKY SELECT Int. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu u klientů spol. SKY SELECT Int., současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?