- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme aktivní a komunikativní ASISTENTKU generálního ředitele, která umí komunikovat v angličtině!!!
Jsme významným českým distributorem širokého spektra produktů in vitro diagnostiky a specializovaného sortimentu klinických produktů. Máme mladý tým a hledáme novou kolegyni do kanceláří v Řečkovicích. Dostupnost MHD je výborná a máme tu vyhrazené parkoviště, pokud chceš přijet autem.
Docela nám to hoří, takže uvítáme, pokud můžeš hned :)
Jedná se o pozici asistentky, to znamená že budeš mít na starosti běžnou administrativu, mailovou korespondenci, vyřizování telefonátů, příjímání pošty a další běžné úkony, které si člověk u této pozice vybaví. Budeš také komunikovat napříč celou společností. Pokud bude potřeba, budeš mít na starosti organizaci schůzek a zajištění občerstvení. Občas přijede nějaká návštěva, kdy je potřeba zarezervovat hotel, letenku a zajistit dopravu do firmy. Budeš se také starat o školící středisko a rozesílat pozvánky na školení. Dále také objednávat potřebné drobné kancelářské potřeby a další.
Podmínkou je komunikativní angličtina - bez toho se u nás neobejdeš.
Předešlá zkušenost z pozice asistentky nebo recepční.
Minimálně středoškolské vzdělání.
Dobrá znalost práce na PC, zejména MS Excel, Word a Outlook.
Řidičský průkaz sk. B
Velmi pěkným mzdovým ohodnocením.
Pracovní dobou jen 7,5 hodiny denně - a to PO - PÁ od 8:00 do 16:00.
Příspěvkem na stravování a možností využít naši jídelnu.
Vzdělávacími kurzy.
Super kolektivem a kulturou firmy, kde si opravdu vážíme svých zaměstnanců.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?