Pricing Specialist Senior

Štěrboholy, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

PPL CZ s.r.o.

PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu už od roku 1995. Kromě doručování pro firmy a podnikatele nabízí řešení i pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po ČR, ale i do celé Evropy. Zaměstnává přes 1000 pracovníků a 2000 řidičů, kteří doručí desítky milionů zásilek ročně.

Přidej se k našemu týmu a buď součástí jeho momentální změny! Revize našeho přístupu k pricingu je na spadnutí a my hledáme osobnost, která už ví, jak to v pricingu chodí! 🎯Silného analytika, který umí své názory nejen prezentovat, ale také je prosadit. Pokud se nebojíš práce s pokročilými systémy a máš chuť tvořit a budovat, jsi na správném místě! Máme spoustu dat, skvělé nástroje, které jen čekají na to, aby byly co nejlépe využity. Tvým hlavním úkolem bude, aby pricing šlapal jak hodinky ⏰ a zrcadlil celofiremní strategii. Navíc budeš zjednodušovat a zrychlovat procesy a snižovat chybovost ideálně skrz chytrou automatizaci . 🚀💼
Chceme být progresivní a otevřeni novým myšlenkám, takže pokud už máš nějakých pár let zkušenosti a otevřenou mysl, pojď k nám do týmu! Těšíme se na tvou energii a že přineseš něco nového!

Co tě čeká?

  • Máš na starosti přípravu, řízení a vyhodnocení našich pricing aktivit.
  • Připravíš pricing reporting, analyzuješ vývoj a kontroluješ odchylky.
  • Zajistíš, aby proces schvalování cen a cenových výjimek běžel jako na drátkách.
  • Schvaluješ cenové výjimky a navrhneš další postupy.
  • Vyvíjíš, spravuješ a implementuješ pricing/billing nástroje.
  • Připravuješ cenové kompetence a budeš dohlížet na jejich dodržování.
  • Prezentuješ výsledky ideálně formou "storytellingu".
  • Pomáháš s digitalizací a automatizací našich pricing procesů.
  • Budeš v úzkém kontaktu se Sales týmem na tender managementu a hledat optimální pricing nastavení pro naše TOP zákazníky. Pravidelně budeš spolupracovat s finančním oddělením na costingu, vytvářet a implementovat standardní ceníky a spolunavrhovat sales kampaně.
  • Součástí tvých úkolů bude také příprava pricing strategie a zodpovědnost za její dodržování.

Co od tebe očekáváme?

  • Oceníme min. SŠ, případně VŠ vzdělání ideálně v ekonomii, financích, matematice nebo technickém oboru. Hlavní ale je, že v "Pricingu" nejsi žádný nováček.
  • Český jazyk máš na úrovni rodilého mluvčího.
  • Anglický jazyk - neboj se, nemusíš mluvit jako akademik, ale běžná komunikace a meetingy se zahraničními kolegy z DHL ti nedělají problém.
  • MS Office je pro Tebe samozřejmost a denní chleba.
  • Máš výbornou znalost Excelu a přinášíš si znalosti pokročilejších nástrojů, jako je SQL, DAX, Python nebo R, máš u nás malé bezvýznamné +.
  • Potěší nás, pokud znáš Salesforce, Qlik, Power BI.
  • Jsi zdravě asertivní a nebojíš se prezentovat nejen sebe, ale i výsledky své práce před managementem.
  • Jsi analytik/čka, který /á dokáže číst v datech a vidět v nich souvislosti, ale také který/á umí report a výsledky pěkně odprezentovat tak, aby vše pochopili i kolegové mimo pricing a mělo to dopad na náš business.
  • Máš základní přehled o firemních financích – víš, co udělá změna ceny s P&L.
  • Umíš pracovat samostatně, nepotřebuješ neustálé vedení a zvládneš vést i menší projekty.
  • Znáš principy pricingu a costingu.
  • Máš zkušenosti s pricing procesy, jejich implementací a rozvojem.
  • A hlavně – jsi sympaťák(-čka), který se nebojí ani náročnějších dnů. Držíš nadhled, humor a táhneš s týmem za jeden provaz, protože máme dost změn ještě nějakou dobu to může drncat.

Co za to dostaneš?

  • Zázemí silné značky – jsme součástí skupiny DHL Group, takže máš nepřeberné možnosti profesního rozvoje i kariérního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy;
  • manažerský bonus a každoroční valorizaci;
  • 5 dnů bonusového volna ročně, po roce spolupráce dostaneš další 2 dny navíc;
  • hybridní pracovní model – čas a místo, odkud pracuješ, si můžeš částečně řídit podle sebe;
  • stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení;
  • benefitní systém Pluxee, do kterého ti přidáme odměny navíc;
  • věrnostní bonus za odpracované roky;
  • kurzy a školení, včetně příspěvku 4 000 Kč na jazykové vzdělávání;
  • Shell karta pro zvýhodněné tankování;
  • Alza benefity, zvýhodněnou Multisport kartu, Makro kartu zdarma, výhodný mobilní tarif od O2 a T-Mobile a další benefity, které ti zpříjemní život.

#LI-eCZ

Sídlo firmy

PPL CZ s.r.o.
K Borovému 99
251 01 Říčany

IČO: 25194798
Datová schránka: 8rsuaza
Další informace:
GPS: 49.959602,14.619474,
S-JTSK: -730648.82 -1059032.68, RUIAN: 42476208

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.