- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
INFORMACE O PRACOVNÍM MÍSTĚ
plánování dlouhodobé obchodní strategie a úzká spolupráce s obchodním ředitelem
spolupráce se stávajícími klienty na budování obchodních vztahů
aktivní obchodní práce na vyhledávání nových zakázek
monitoring a analýza trhu, vývojových trendů a nových obchodních příležitostí administrativa spojená s chodem obchodního oddělení
vedení, rozvoj a motivace obchodního týmu (cca 10 podřízených)
zpracování obchodních nabídek a obchodní reporting
POŽADUJEME
minimálně SŠ vzdělání
dlouholetá obchodní praxe a prokazatelné obchodní výsledky
předchozí zkušenost s vedením obchodního týmu
samostatné rozhodování, kultivované vystupování a organizační schopnosti
strategické myšlení, proaktivní přístup k práci, dynamická osobnost
dobrou znalost práce na PC, obchodní korespondence, znalost anglického jazyka
ŘP sk. B – aktivní řidič, ochota často cestovat po celé ČR
trestní bezúhonnost
bydliště Brno a blízké okolí
NABÍZÍME
zázemí stabilní společnosti
součást nejvyššího vedení společnosti
možnost osobního rozvoje a profesního růstu
flexibilní pracovní dobu
notebook, telefon, služební vozidlo i pro soukromé účely
motivační finanční ohodnocení (35.000 až 50.000,– Kč + nadstandardní provizní systém za každou novou zakázku)
nástup možný ihned nebo dle dohody
možnost práce i na ŽL
INFORMACE PRO UCHAZEČE
JINÉ SDĚLENÍ:
Své životopisy v českém jazyce i s fotografií zasílejte na uvedenou emailovou adresu.
V případě, že budete vybráni k pohovoru, budete telefonicky kontaktováni do tří týdnů od zaslání Vašeho životopisu.
Děkujeme za pochopení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?