- 26 000 Kč
- Plný úvazek
INFORMACE O PRACOVNÍM MÍSTĚ
plánování dlouhodobé obchodní strategie a úzká spolupráce s obchodním ředitelem
spolupráce se stávajícími klienty na budování obchodních vztahů
aktivní obchodní práce na vyhledávání nových zakázek
monitoring a analýza trhu, vývojových trendů a nových obchodních příležitostí administrativa spojená s chodem obchodního oddělení
vedení, rozvoj a motivace obchodního týmu (cca 10 podřízených)
zpracování obchodních nabídek a obchodní reporting
POŽADUJEME
minimálně SŠ vzdělání
dlouholetá obchodní praxe a prokazatelné obchodní výsledky
předchozí zkušenost s vedením obchodního týmu
samostatné rozhodování, kultivované vystupování a organizační schopnosti
strategické myšlení, proaktivní přístup k práci, dynamická osobnost
dobrou znalost práce na PC, obchodní korespondence, znalost anglického jazyka
ŘP sk. B – aktivní řidič, ochota často cestovat po celé ČR
trestní bezúhonnost
bydliště Brno a blízké okolí
NABÍZÍME
zázemí stabilní společnosti
součást nejvyššího vedení společnosti
možnost osobního rozvoje a profesního růstu
flexibilní pracovní dobu
notebook, telefon, služební vozidlo i pro soukromé účely
motivační finanční ohodnocení (35.000 až 50.000,– Kč + nadstandardní provizní systém za každou novou zakázku)
nástup možný ihned nebo dle dohody
možnost práce i na ŽL
INFORMACE PRO UCHAZEČE
JINÉ SDĚLENÍ:
Své životopisy v českém jazyce i s fotografií zasílejte na uvedenou emailovou adresu.
V případě, že budete vybráni k pohovoru, budete telefonicky kontaktováni do tří týdnů od zaslání Vašeho životopisu.
Děkujeme za pochopení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.