- Plný úvazek
Požadavky:
- SŠ vzdělání s maturitou – výhodou,
- organizační a komunikační schopnosti
- flexibilita, pečlivost, samostatnost
- praxe práci s informačním systémem a v administrativě – výhodou
- dobré zkušenosti v práci s počítačem (MS Excel, MS Word, Outlook atd…)
- aktivní řidič(ka) výhodou – není nutností
Pracovní náplň:
- administrativní podpora oddělení
- práce s informačním systémem, vkládání dat, změny údajů, předávání informací kolegům
- komunikace se zaměstnanci společnosti (terénními pracovníky) v rámci jejich
administrativní podpory (telefon – není podmínkou, mail)
- práce v Excelu (tabulky, filtry, změna textů, práce s logy…)
- zajištění tisků a kompletace požadovaných firemních dokumentů pro klientelu, případná
úprava a odeslání, změny úloh v PC
- ostatní administrativní a kancelářské práce (tisk, skenování, třídění dokumentů atd.)
- administrativní podpora managementu
Nabízíme:
- odměnu s dynamickým růstem dle dosahovaných výsledků
- možnost kariérního a profesního růst v rámci společnosti
- možno individuálně dohodnout délku pracovní doby
- profesionální pracovní prostředí
- pracovní doba převážně 8.00 – 17.00 hod. (možnost na 4 hodiny denně nebo 2–3 dny v týdnu celé)
- pracoviště Praha 9 Satalice