- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Láká vás obor AUTOMATIZACE, ROBOTIKY, PLC a vše kolem? Máte základy v tomto? U nás vyvíjíme pro své produkty vlastní software a ač to není legrace, tak je to moc zajímavá práce! Ujme se vás prima tým, který vám vše ukáže, naučí...ozvěte se, sejdeme se a třeba si hned padneme do oka :)
* budete součástí menšího týmu nadšenců, kteří řeší vývoj pro naše produkty
* naučíte se a poznáte náš SW
* budete u realizace a testování nových zařízení
* využijete technické znalosti - od elektro, IT až po strojírenství (nebojte, vše vás doučíme)
* komunikace se zákazníky a jejich podpora
* kolem a kolem - jedná se hlavně o vývoj!
* SŠ/VŠ technického zaměření
* praxe výhodou (zaučíme i absolventy)
* zkušenosti s programováním PLC nebo robotů
* alespoň základy programování v C nebo C#
* AJ komunikativní
* zaučení a následná pomoc od kolegů
* pružná pracovní doba
* měsíční a roční finanční odměny
* 5 týdnů dovolené
* různé příspěvky (dovolená, volný čas, zdraví, atd.)
* smlouva na dobu neurčitou
* a mnohé další...
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD nebo PDF. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.